Gå til innhold

Verdens beste hvitløksdressing søkes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passe veldig godt til skalldyr synes jeg.

Men blir liksom litt for kompakt som dressing til salater og kebab,synes jeg....

Hilsen

Ja, det er godt til skalldyr, tapas og på enkelte sandwicher, men jeg bruker det heller ikke som dressing til salater.

Jeg lager hvitløksdressing med like deler rømme og matyoghurt, litt sukker, fersk hvitløk, litt olivenolje, salt, pepper og sitron.

Skrevet

Ja, det er godt til skalldyr, tapas og på enkelte sandwicher, men jeg bruker det heller ikke som dressing til salater.

Jeg lager hvitløksdressing med like deler rømme og matyoghurt, litt sukker, fersk hvitløk, litt olivenolje, salt, pepper og sitron.

Nå snakker vi godsaker! Det hørtes skikkelig godt ut!

Skrevet

Nå snakker vi godsaker! Det hørtes skikkelig godt ut!

Ble jaggu sulten, jeg. :o)

Skrevet

Ja det var nok rømme i den.

Det eneste jeg fremdeles ikke har prøvd er med litt piska kremfløte oppi.

Så en oppskrift med det i,samt rømme,majones,hakka hvitløk,sitron,litt sukker , salt/pepper og litt gressløk....

Kanskje snadder ;o)

God helg,nå må jeg stikke...

Å, nå kom jeg på en god dressing jeg smakte.. Men i den var det ikke så mye da. Rømme, purre og hvitløk. Samt litt salt og pepper tror jeg. God helg!

Skrevet

OK. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg er ganske overbevist om at det dukker opp et orakel med akkurat _den_ oppskriften du faller for.

Det er jo sånn det pleier å være her. :)

God helg til deg også - og lykke til med dressingen!

Gjest hjelphjelphjelp
Skrevet

Ikke spis den dagen før du skal på date, sier jeg bare!

Skrevet

Det er kanskej den lille "dasjen" med olivenolje jeg mangler da ;o)

God helg

Skrevet

Ikke spis den dagen før du skal på date, sier jeg bare!

Heldigvis lykkelig gift ;o)

God helg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tar 3 deler lettrømme, 1 del lettmajones, en "dæsj" ravigottesaus, et par pressede hvitløksfedd, krydder etter smak. Mmmm... :)

Skrevet

Det er kanskej den lille "dasjen" med olivenolje jeg mangler da ;o)

God helg

God helg - og lykke til videre i jakten på den perfekte hvitløksdressingen! ;o)

Skrevet

Jeg tar 3 deler lettrømme, 1 del lettmajones, en "dæsj" ravigottesaus, et par pressede hvitløksfedd, krydder etter smak. Mmmm... :)

Ravigottesaus..hm...selger de det i "vanlige" butikker?

God helg

Skrevet

God helg - og lykke til videre i jakten på den perfekte hvitløksdressingen! ;o)

Thanks ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ravigottesaus..hm...selger de det i "vanlige" butikker?

God helg

Ja, står ved siden av senneper og dressinger og slikt. En gul flaske fra idun. :)

Skrevet

Ja, står ved siden av senneper og dressinger og slikt. En gul flaske fra idun. :)

Takk skal du ha ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...