Mrs. Wallace Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Passe veldig godt til skalldyr synes jeg. Men blir liksom litt for kompakt som dressing til salater og kebab,synes jeg.... Hilsen Ja, det er godt til skalldyr, tapas og på enkelte sandwicher, men jeg bruker det heller ikke som dressing til salater. Jeg lager hvitløksdressing med like deler rømme og matyoghurt, litt sukker, fersk hvitløk, litt olivenolje, salt, pepper og sitron. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ja, det er godt til skalldyr, tapas og på enkelte sandwicher, men jeg bruker det heller ikke som dressing til salater. Jeg lager hvitløksdressing med like deler rømme og matyoghurt, litt sukker, fersk hvitløk, litt olivenolje, salt, pepper og sitron. Nå snakker vi godsaker! Det hørtes skikkelig godt ut! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Nå snakker vi godsaker! Det hørtes skikkelig godt ut! Ble jaggu sulten, jeg. ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ja det var nok rømme i den. Det eneste jeg fremdeles ikke har prøvd er med litt piska kremfløte oppi. Så en oppskrift med det i,samt rømme,majones,hakka hvitløk,sitron,litt sukker , salt/pepper og litt gressløk.... Kanskje snadder ;o) God helg,nå må jeg stikke... Å, nå kom jeg på en god dressing jeg smakte.. Men i den var det ikke så mye da. Rømme, purre og hvitløk. Samt litt salt og pepper tror jeg. God helg! 0 Siter
Gyda Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 OK. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg er ganske overbevist om at det dukker opp et orakel med akkurat _den_ oppskriften du faller for. Det er jo sånn det pleier å være her. God helg til deg også - og lykke til med dressingen! 0 Siter
Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ikke spis den dagen før du skal på date, sier jeg bare! 0 Siter
vin Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Ja, det er godt til skalldyr, tapas og på enkelte sandwicher, men jeg bruker det heller ikke som dressing til salater. Jeg lager hvitløksdressing med like deler rømme og matyoghurt, litt sukker, fersk hvitløk, litt olivenolje, salt, pepper og sitron. Det er kanskej den lille "dasjen" med olivenolje jeg mangler da ;o) God helg 0 Siter
vin Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Ikke spis den dagen før du skal på date, sier jeg bare! Heldigvis lykkelig gift ;o) God helg 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg tar 3 deler lettrømme, 1 del lettmajones, en "dæsj" ravigottesaus, et par pressede hvitløksfedd, krydder etter smak. Mmmm... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det er kanskej den lille "dasjen" med olivenolje jeg mangler da ;o) God helg God helg - og lykke til videre i jakten på den perfekte hvitløksdressingen! ;o) 0 Siter
vin Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Jeg tar 3 deler lettrømme, 1 del lettmajones, en "dæsj" ravigottesaus, et par pressede hvitløksfedd, krydder etter smak. Mmmm... Ravigottesaus..hm...selger de det i "vanlige" butikker? God helg 0 Siter
vin Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 God helg - og lykke til videre i jakten på den perfekte hvitløksdressingen! ;o) Thanks ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ravigottesaus..hm...selger de det i "vanlige" butikker? God helg Ja, står ved siden av senneper og dressinger og slikt. En gul flaske fra idun. 0 Siter
vin Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Ja, står ved siden av senneper og dressinger og slikt. En gul flaske fra idun. Takk skal du ha ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.