Gå til innhold

Oppdatering på den innpåsliten mannen på bussholdeplassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sprakk ikke første gangen jeg sa han måtte gå ut da, men han gjorde ikke tegn til å gå ut, men sto og ventet på at vannet skulle koke og skylte på at jeg var så opptatt.

Alle og enhver kan sprekke i en slik situasjon. Det er ikke lett å skjønne for utenforstående, men det skjer vel med de fleste av oss.:))

Det har skjedd meg mange ganger hvertfall!

Skrevet

Jeg var ikke mild i min første kommentar, det skal jeg være den første til å innrømme, men jeg sa vel ganske strengt noe sånt som:"Her kan du ikke være, du må gå ut i lokalet!"

- og det er en mildere tilnærmin enn å sprekke totalt!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg orker ikke lete, men den lå på åpent forum for noen uker siden. Ikke husker jeg hva jeg kalte den heller. "Innpåsliten fyr" eller noe sånt sikkert.

Jeg kommer til å tilte hver gang jeg ser ham heretter! Jeg synes han er sylfrekk!

Jeg fant det nå. I det andre innlegget, gjorde han vel egentlig ikke noe galt. Han pratet bare.

Jeg pleier å prate med gamle alkiser på bussen jeg. De er jo som regel helt harmløse og snille.

Synes det er verre å gå inn på personalrommet, men jeg vet ikke om dette er en frekk fyr, eller en fyr som det egentlig bare ikke skjønner så mye.

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Han er nok et grensetilfelle.

Men da tror jeg vi sier at saken er avsluttet og at Lillemus har vunnet - vi venter i spenning på episode 3, eller til beste for Lillemus at de ikke blir noen flere episoder i denne thrilleren.

Det blir jo spennende å se om hovedrolleinnehaveren har skjønt manus...

Skrevet

Jeg fant det nå. I det andre innlegget, gjorde han vel egentlig ikke noe galt. Han pratet bare.

Jeg pleier å prate med gamle alkiser på bussen jeg. De er jo som regel helt harmløse og snille.

Synes det er verre å gå inn på personalrommet, men jeg vet ikke om dette er en frekk fyr, eller en fyr som det egentlig bare ikke skjønner så mye.

Det jeg ikke fikk med i den forrige runden var han at trakk seg unna noen skritt og når jeg så hadde tatt på meg øretelefonene og snudd meg litt unna og trodde kysten var klar - så kom han tilbake igjen, gang på gang på gang.

Han er nok et grensetilfelle ang. utdelt håndbagasje, men jeg oppfatter ham ikke som tilbakestående heller.

Skrevet

- og det er en mildere tilnærmin enn å sprekke totalt!

Jeg kjente jeg var i ferd med å sprekke helt, men klarte som sagt å la være å banne...

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er han lokale indianeren igjen, skjønner jeg ?!?

Du har rett, og han tar feil. Han har ingenting derinne å gjøre.

Samtidig vil jeg si, at hver gang jeg har vært i lokalet, så har døra inn til personalrommet stått vidåpen, og ting ligger usikret der. Det ser lite proft ut. Døra der bør være lukket, helst låst.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det jeg ikke fikk med i den forrige runden var han at trakk seg unna noen skritt og når jeg så hadde tatt på meg øretelefonene og snudd meg litt unna og trodde kysten var klar - så kom han tilbake igjen, gang på gang på gang.

Han er nok et grensetilfelle ang. utdelt håndbagasje, men jeg oppfatter ham ikke som tilbakestående heller.

Åpningsreplikken din var helt grei.- Her kan du ikke være, ville jeg også ha sagt, eller - -Hva gjør du her?

Men jeg synes fortsatt du er modig som hadde tenkt å gå fysisk løs på han. Hadde ikke jeg turt.

Skrevet

Det er han lokale indianeren igjen, skjønner jeg ?!?

Du har rett, og han tar feil. Han har ingenting derinne å gjøre.

Samtidig vil jeg si, at hver gang jeg har vært i lokalet, så har døra inn til personalrommet stått vidåpen, og ting ligger usikret der. Det ser lite proft ut. Døra der bør være lukket, helst låst.

Vi har pleid å ha døra åpen, men har ikke vært plaget med at folk går inn dit uten videre. Nå er den lukket i alle fall!

Jeg får ikke til å sende deg mail - det er noe snålt med yahoo og mailen på jobben sender mailene til deg i retur.

Skrevet

Åpningsreplikken din var helt grei.- Her kan du ikke være, ville jeg også ha sagt, eller - -Hva gjør du her?

Men jeg synes fortsatt du er modig som hadde tenkt å gå fysisk løs på han. Hadde ikke jeg turt.

Jeg ble så sint skjønner du. :o) Jeg hadde ikke akkurat tenkt å banke ham opp da, det hadde jeg jo ikke klart, men jeg var i ferd med å ta ham i armen og geleide ham ut ja.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg ble så sint skjønner du. :o) Jeg hadde ikke akkurat tenkt å banke ham opp da, det hadde jeg jo ikke klart, men jeg var i ferd med å ta ham i armen og geleide ham ut ja.

Synes egentlig det var helt greit.

Gjest Flystripa
Skrevet

Vi har pleid å ha døra åpen, men har ikke vært plaget med at folk går inn dit uten videre. Nå er den lukket i alle fall!

Jeg får ikke til å sende deg mail - det er noe snålt med yahoo og mailen på jobben sender mailene til deg i retur.

Tror det er hos smartcall feilen ligger. Får ikke til å sende/motta mail :(

Gjest amparro...
Skrevet

Dette handler vel ikke om å være modig!! Å gå løs på noen er vel ikke modig....?? Mannen er kanskje light, men det finnes vel grenser for hvordan en kan tillate seg...

Skrevet

Dette handler vel ikke om å være modig!! Å gå løs på noen er vel ikke modig....?? Mannen er kanskje light, men det finnes vel grenser for hvordan en kan tillate seg...

Han er nok litt "light", men ikke direkte tilbakestående vil jeg si ut fra det jeg har sett.

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å le, men det var sikkert ikke så morsomt der og da. Høres ikke helt god ut, han der nei.

Noen mennesker kan ta vanlige verbale oppfordringer lett og greit, men andre må ha saken forelagt i litt enklere ordelag. Din kunde høres ut til å gå i siste kategori. Jeg synes din oppførsel var grei i forhold til situasjonen.

Skrevet

Er denne mannen helt god?

Noe enkel er han vel i forhold til "utdelt håndbagasje", men ikke så mye at jeg vil kalle ham tilbakestående heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...