Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg har en kjøttdeig som jeg må bruke i dag. Så flinke dolere, hva godt kan jeg lage av den? 0 Siter
dolores83 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 skikkelig originalt, men: taco i en eller annen variant er jo alltid en vinner.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Legg den i en form, ta over to pakker potetmos, så revet ost og baconskiver. I ovnen en god stund. 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 eg prøvde noe nytt og skikkelig godt i går! siden du nå har en kjøttdeig så mangler du bare revet ost,meksikansk gryterett,wraps og salat. lag vanlig gryterett bare litt mindre vann, lag wraps med gryteretten som innhold, strø over med ost, legg dem i en ildfart form og hiv dem i ovnen. det står bakpå pakken. høres litt klissete ut men fy f... så godt det var!! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 skikkelig originalt, men: taco i en eller annen variant er jo alltid en vinner.. Taco er gode greier, det kan vi jo ha. Tror jeg har alt til det også, så slipper jeg handle ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Legg den i en form, ta over to pakker potetmos, så revet ost og baconskiver. I ovnen en god stund. Hørtes veldig godt ut, men jeg har ikke bacon. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 eg prøvde noe nytt og skikkelig godt i går! siden du nå har en kjøttdeig så mangler du bare revet ost,meksikansk gryterett,wraps og salat. lag vanlig gryterett bare litt mindre vann, lag wraps med gryteretten som innhold, strø over med ost, legg dem i en ildfart form og hiv dem i ovnen. det står bakpå pakken. høres litt klissete ut men fy f... så godt det var!! Det minner om fylte pannekaker som jeg lager noen ganger, lager pannekaker i stedenfor wraps. Men skal jammen meg prøve og bruke wraps en gang. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hørtes veldig godt ut, men jeg har ikke bacon. Så kan du ha kjøttdeig i brun saus (stek den og ha i) + potetmos. Eller du kan lage lapskaus! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Så kan du ha kjøttdeig i brun saus (stek den og ha i) + potetmos. Eller du kan lage lapskaus! Brun saus, hm blir det godt? Har jeg aldri prøvd. Har aldri prøvd kjøttdeig i lapskaus heller jeg, bruker som oftes en knoke i. Men det hadde vi hadde det i forrige uke *er vanskelig i dag* ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Lasagne?? Det er godt det ja! Men jeg har ikke Lasagne, og er en smule giddeløs i dag, og gidder ikke lage fra bunnen ;o) Men det skal jeg notere på handlelista, så kan vi ha det en annen dag. 0 Siter
MiLLa36 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Legg den i en form, ta over to pakker potetmos, så revet ost og baconskiver. I ovnen en god stund. Tips: Ta masse parmesanost i potetmosen, det gjør susen!;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Brun saus, hm blir det godt? Har jeg aldri prøvd. Har aldri prøvd kjøttdeig i lapskaus heller jeg, bruker som oftes en knoke i. Men det hadde vi hadde det i forrige uke *er vanskelig i dag* ;o) Risotto da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Risotto da? Jeg har faktisk en pose med det, men er så redd for at jeg blir skamdårlig. Sist jeg spiste gryterett ble jeg det. Sukk, lett skal det ikke være. Jeg lurer på om jeg skal lage kjøttdeig med tomatsaus og spaghetti, tåler ikke det heller, men har lyst på det. Åja, du har jo ikke fått oppdatering fra meg, skriver en mail nå jeg ) 0 Siter
dolores83 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Taco er gode greier, det kan vi jo ha. Tror jeg har alt til det også, så slipper jeg handle ) det er jo et klart pluss å slippe å dra ut og handle, ja. jeg slipper det problemet siden jeg er i butikken hver dag likevel:P 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg har faktisk en pose med det, men er så redd for at jeg blir skamdårlig. Sist jeg spiste gryterett ble jeg det. Sukk, lett skal det ikke være. Jeg lurer på om jeg skal lage kjøttdeig med tomatsaus og spaghetti, tåler ikke det heller, men har lyst på det. Åja, du har jo ikke fått oppdatering fra meg, skriver en mail nå jeg ) Kjøttdeig i form med makkaroni og ost? Ellers en enkel risotto av ris/kjøttdeig. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Kjøttdeig i form med makkaroni og ost? Ellers en enkel risotto av ris/kjøttdeig. Makaroni og ost, det kunne vært godt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Makaroni og ost, det kunne vært godt. Og det er vel ganske mildt.. Håper det blir en god middag, hva det nå enn blir... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Og det er vel ganske mildt.. Håper det blir en god middag, hva det nå enn blir... Det ble hjemmelaget tomatsaus med kjøttdeig, og spaghetti. Enkelt, men godt ) 0 Siter
Gjest abbad Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det ble hjemmelaget tomatsaus med kjøttdeig, og spaghetti. Enkelt, men godt ) Og kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.