Gå til innhold

Hva godt kan jeg lage til middag i dag?

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• hare1365380455

5

• dolores83

2

• MiLLa36

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde også en kjøttdeig jeg skulle bruke idag, og ikke hadde anelse på hva jeg skulle lage.

Det blir taco, lenge siden!

Skrevet

Stek å ha i pitabrød og putt noe annet du tåler i sammen med kjøttdeigen.

Skrevet

Stek å ha i pitabrød og putt noe annet du tåler i sammen med kjøttdeigen.

Pitabrød ja, det hadde jeg faktisk lyst på, men sjekket fryseren, og der var det ingen pitabrød. Typisk når man har lyst på noe.

Vi hadde kjøttdeig og spaghetti, jeg ble skamdårlig, og har akkurat kommet meg på beina igjen. Men jeg var klar over at den smellen måtte komme før eller senere.

Jeg tåler jo ikke noe *sutre sutre* Men fikk beskjed om og spise allikvel, og heller kjøpe en en tykk bok til lesing på badet ;o)

Skrevet

Pitabrød ja, det hadde jeg faktisk lyst på, men sjekket fryseren, og der var det ingen pitabrød. Typisk når man har lyst på noe.

Vi hadde kjøttdeig og spaghetti, jeg ble skamdårlig, og har akkurat kommet meg på beina igjen. Men jeg var klar over at den smellen måtte komme før eller senere.

Jeg tåler jo ikke noe *sutre sutre* Men fikk beskjed om og spise allikvel, og heller kjøpe en en tykk bok til lesing på badet ;o)

Men man blir jo så sliten av å tilbringe flere timer der inne.

Stakkars deg, det høres skikkelig kjipt ut.

En kompis av meg brukte en gang sju timer, det var rekord. Han var ødelagt i flere dager etterpå.

Skrevet

Men man blir jo så sliten av å tilbringe flere timer der inne.

Stakkars deg, det høres skikkelig kjipt ut.

En kompis av meg brukte en gang sju timer, det var rekord. Han var ødelagt i flere dager etterpå.

Oj, 7 timer, det var lenge det...

Så ille er det ikke, men kjipt er det.

Men nå krysser vi fingre for at jeg snart får innkallelse igjen, får unnagjort undersøkelsene, får en diagnose, og behandling. :o)

De måtte over på naboavd og stjele loff til meg på Riksen, og så fikk jeg pasta og kylling til middag hver dag. Snille er de, for de ordnet det slik at jeg fikk bare akkurat de tingene jeg tåler, som er rein kylling, pasta, loff og ost.

Skrevet

Oj, 7 timer, det var lenge det...

Så ille er det ikke, men kjipt er det.

Men nå krysser vi fingre for at jeg snart får innkallelse igjen, får unnagjort undersøkelsene, får en diagnose, og behandling. :o)

De måtte over på naboavd og stjele loff til meg på Riksen, og så fikk jeg pasta og kylling til middag hver dag. Snille er de, for de ordnet det slik at jeg fikk bare akkurat de tingene jeg tåler, som er rein kylling, pasta, loff og ost.

Jeg krysser fingrene :o)

Skrevet

Jeg krysser fingrene :o)

Takk takk :o)

Skal sende sambo ut for og kjøpe gode tarmbakterier i dag, he he han grøsser ved tanken ;o)

Jeg kunne få prøve det mens jeg allikevel går her hjemme og venter.

BioAcidophilus har blitt anbefalt her inne, så jeg går for det.

Skrevet

Takk takk :o)

Skal sende sambo ut for og kjøpe gode tarmbakterier i dag, he he han grøsser ved tanken ;o)

Jeg kunne få prøve det mens jeg allikevel går her hjemme og venter.

BioAcidophilus har blitt anbefalt her inne, så jeg går for det.

Er de fra helsekosten?

Det skal være noen dyre fra helsekosten, ca 450 kr som skal være virkelig virksomme. Men det blir dyrt i lengden da

Skrevet

Er de fra helsekosten?

Det skal være noen dyre fra helsekosten, ca 450 kr som skal være virkelig virksomme. Men det blir dyrt i lengden da

Ja det er helskostprodukter ja.

Og de skal være dyre har jeg hørt.

Men etter som jeg har forstått tar man det som en kur, og så bare vedlikeholder man ved behov.

Jeg er villig til og prøve alt jeg nå, hadde jo i grunnen vært supert om det ikke skulle mer en en kur med dette til... Er jo lov og håpe :o)

Skrevet

Ja det er helskostprodukter ja.

Og de skal være dyre har jeg hørt.

Men etter som jeg har forstått tar man det som en kur, og så bare vedlikeholder man ved behov.

Jeg er villig til og prøve alt jeg nå, hadde jo i grunnen vært supert om det ikke skulle mer en en kur med dette til... Er jo lov og håpe :o)

Da er det sikkert de jeg har hørt om og hørt hjelper. Så da sender du samboer'n og kjøper i morra så du kan bli bedre :o)

Skrevet

Da er det sikkert de jeg har hørt om og hørt hjelper. Så da sender du samboer'n og kjøper i morra så du kan bli bedre :o)

Jeg tenkte han skulle få komme seg avgårde allerede i kveld, så kan han handle litt mat samtidig.

Er nå snill også da :o) Han var med meg hele tiden når jeg var i Oslo.

Skrevet

Jeg tenkte han skulle få komme seg avgårde allerede i kveld, så kan han handle litt mat samtidig.

Er nå snill også da :o) Han var med meg hele tiden når jeg var i Oslo.

Det er bra du har en snill samboer, det trenger du og det fortjener du også :o)

Skrevet

Det er bra du har en snill samboer, det trenger du og det fortjener du også :o)

Takk :o)

Skulle hatt en slik du også!

Jeg vet jeg er utrolig heldig, og prøver og vise han det.

Skrevet

Takk :o)

Skulle hatt en slik du også!

Jeg vet jeg er utrolig heldig, og prøver og vise han det.

Jeg ville nok gjerne hatt en :o)

Skrevet

Jeg ville nok gjerne hatt en :o)

Har kjøpt de baseluskene nå, var en kur som het Replet fra BioCare.

De bakteriene kapslet seg inn i tarmen, og ble værendes.

Kom til og ha diare 1-2 dager i starten, men he he det er jo ikke noe nytt ;o)

Skal taes i 7 dager.

Men dæven for en pris, 850 kr... Menmen, funker det, så er det jo greit.

De mente at dette skulle kunne hjelpe, om ikke gjøre meg bra, så i allefall få opp igjen den normale tarmfloraen min. Den er nok kanskje herpa etter det tarmen har vært igjenom.

Skrevet

Har kjøpt de baseluskene nå, var en kur som het Replet fra BioCare.

De bakteriene kapslet seg inn i tarmen, og ble værendes.

Kom til og ha diare 1-2 dager i starten, men he he det er jo ikke noe nytt ;o)

Skal taes i 7 dager.

Men dæven for en pris, 850 kr... Menmen, funker det, så er det jo greit.

De mente at dette skulle kunne hjelpe, om ikke gjøre meg bra, så i allefall få opp igjen den normale tarmfloraen min. Den er nok kanskje herpa etter det tarmen har vært igjenom.

Ja, det var litt av en pris. Håper virkelig at den hjelper.

Skrevet

Ja, det var litt av en pris. Håper virkelig at den hjelper.

Sambo hadde forklart så godt han kunne om hva som plaget meg og årsaken, he he var en kamerat av han¨som var på jobb.

Han mente at dette ikke kunne gjøre meg helt bra, så ville jeg nok bli bedre.

Og jeg har jo hatt litt problem med fordøyelsen tidligere, med tanke på diverse medsinkurer jeg har tatt.

Var det dyreste produktet de hadde i helsekosten. Men det er jo bare for en gang det skal brukes. Ikke noe jeg skal forsette og spise.

Skrevet

Sambo hadde forklart så godt han kunne om hva som plaget meg og årsaken, he he var en kamerat av han¨som var på jobb.

Han mente at dette ikke kunne gjøre meg helt bra, så ville jeg nok bli bedre.

Og jeg har jo hatt litt problem med fordøyelsen tidligere, med tanke på diverse medsinkurer jeg har tatt.

Var det dyreste produktet de hadde i helsekosten. Men det er jo bare for en gang det skal brukes. Ikke noe jeg skal forsette og spise.

Jeg krysser fingre, armer og bein for deg nå :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...