Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg krysser fingre, armer og bein for deg nå ) Takker, men lag nå ikke knute på deg selv nå da *fnis* Du, jeg drømte så merkelig om deg sist helg, jeg var på besøk hos deg, og du hadde pizzaria og pub i kjelleren, så jeg bestemte meg for bli der jeg. Måtte flire for meg selv dåjeg våknet ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Takker, men lag nå ikke knute på deg selv nå da *fnis* Du, jeg drømte så merkelig om deg sist helg, jeg var på besøk hos deg, og du hadde pizzaria og pub i kjelleren, så jeg bestemte meg for bli der jeg. Måtte flire for meg selv dåjeg våknet ;o) Jeg har det ikke i kjelleren men kan se både pizzeria og pub fra vinduet. Skjønner godt at du likte deg jeg ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg har det ikke i kjelleren men kan se både pizzeria og pub fra vinduet. Skjønner godt at du likte deg jeg ) Hm, kanskje jeg skal bosette meg hos deg en stund da. Ser bare sauer i fra vinduet her... Ja og huset til svigers, dårlig med øl og få der, men mat pleier det og bli på meg ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hm, kanskje jeg skal bosette meg hos deg en stund da. Ser bare sauer i fra vinduet her... Ja og huset til svigers, dårlig med øl og få der, men mat pleier det og bli på meg ;o) Her er det både vin og øl og indisk mat utenfor døra hvis det er bra vær ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Her er det både vin og øl og indisk mat utenfor døra hvis det er bra vær ) Lurer på om ikke jeg skal legge neste ferie til deg jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.