Gå til innhold

E-coli hos Gilde igjen

Anbefalte innlegg

Gjest geir atle
Skrevet

Men hallo da, dette er da ikke den farlige E colien, men vanlig E coli som man neppe blir syk av. Finnes i all avføring, og det er vanskelig å unngå å få noe med under slakt.

Folk som ikke har peiling får tydeligvis hetta bare de hører E coli og så går de rundt med milioner av dem i magen selv.

Leve uvitenheten!

Skrevet

Jeg vet at ikke dette er den farlige varianten, men det er veldig merkelig at det igjen er GILDE som er firmaet??!!

Jeg holder meg fortsatt vekk fra gilde produkter og finner tilsvarende varer hos andre firmaer.

Gjest geir atle
Skrevet

Jeg vet at ikke dette er den farlige varianten, men det er veldig merkelig at det igjen er GILDE som er firmaet??!!

Jeg holder meg fortsatt vekk fra gilde produkter og finner tilsvarende varer hos andre firmaer.

Hvorfor er det så rart? Hvor mange slakterier på str med Gilde har vi i dette landet?

Skrevet

Men hallo da, dette er da ikke den farlige E colien, men vanlig E coli som man neppe blir syk av. Finnes i all avføring, og det er vanskelig å unngå å få noe med under slakt.

Folk som ikke har peiling får tydeligvis hetta bare de hører E coli og så går de rundt med milioner av dem i magen selv.

Leve uvitenheten!

Enig med deg, og er en redd for bakterien, så STEK/KOK maten godt nok , så slipper en det problemet. Å holde seg unna totalt er å overreagere.

Skulle alle britene holde seg unna alle varianter av ku-kjøtt i frykt for kugalskapen?

Skrevet

Har spist fjordline produkter ganske lenge nå.

Ikke på grunn av Gildes skandaler, men på grunn av vane.

Hadde i grunn ikke brydd meg om jeg hadde kjøpt Gildes produkter anyway - slike ting kan skje overalt.

Skrevet

Hvorfor er det så rart? Hvor mange slakterier på str med Gilde har vi i dette landet?

Tenkte det samme :)

Skrevet

Varene er ikke og kommer heller ikke til å bli lagt ut i butikkene. Nå skal de jammen med også støvsuge lam og sau gitt! Ingen fare denne gangen, heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...