Gå til innhold

Sykehusaksjonist i Lærdal

Gjest innbygger i sogn og fjordane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som leder aksjonen, har ett fornavn og to etternavn - jeg påstår at for å gå inn på en sånn måte, så kan hun umulig være i arbeid. Ser på nettet at i 2005 var hun hjemmeværende. Noe skal vi fylle livet vårt med - og så ble det dette døgnet rundt. Noen som vet om hun fortsatt er "hjemmeværende?" Vil bare ha bekrefteet magefølelsen min på dette.

Skrevet

Jaha, kanskje du skal forklare litt hva denne saken/aksjonen går ut på da?

Skrevet

Hva er problemet?

Hun er kanskje hjemme med barn.

Uansett er det flott at hun gjør dette! Det må sies i fra om hva de gjør med sykehuset, og all ære til henne for at hun stiller opp, og prøver og få beholde tilbudet vi har.

Nå skal de legge ned en velfungerendes optopedi-klinikk! Fødeavd er en sagablott, fødestuen tar nå flere ukers ferie, og de fødende står uten tilbud i Lærdal, man må til Førde, som allerede er sprengt, eller Voss, som er ett godt stykke reisevei.

Dette er bare begynnelsen, de legger ned en og en ting der inne, snart står vi kanskje uten poliklinikkene? Da blir det Førde, men lange lange ventelister!

Så om hun er hjemmeværendes eller hva hun nå er, er totalt uinteressant, det viktige er at hun stiller opp! Og hun får fokuset på hva som holder på og skje!

Og fylle livet sitt med? Hun fyller det med medmennesklighet! Hun kjemper for alle som bruker og har stor nytte av lokalsykehuset. Hun kjemper for at vi i distriktene ikke skal bli glemt. Hun kjemper for at vi skal ha ett tilbud. Hun kjemper for at vi skal få hjelp når vi trenger det, og ikke bare stå på en venteliste som er alt for lang.

Jeg er takknemlig for at hun bruker sin tid på dette!

Skrevet

......

Hun har to voksne barn. Jeg vrøvler ikke, vil bare ha bekreftet noe jeg tror.

Skrevet

Hva er problemet?

Hun er kanskje hjemme med barn.

Uansett er det flott at hun gjør dette! Det må sies i fra om hva de gjør med sykehuset, og all ære til henne for at hun stiller opp, og prøver og få beholde tilbudet vi har.

Nå skal de legge ned en velfungerendes optopedi-klinikk! Fødeavd er en sagablott, fødestuen tar nå flere ukers ferie, og de fødende står uten tilbud i Lærdal, man må til Førde, som allerede er sprengt, eller Voss, som er ett godt stykke reisevei.

Dette er bare begynnelsen, de legger ned en og en ting der inne, snart står vi kanskje uten poliklinikkene? Da blir det Førde, men lange lange ventelister!

Så om hun er hjemmeværendes eller hva hun nå er, er totalt uinteressant, det viktige er at hun stiller opp! Og hun får fokuset på hva som holder på og skje!

Og fylle livet sitt med? Hun fyller det med medmennesklighet! Hun kjemper for alle som bruker og har stor nytte av lokalsykehuset. Hun kjemper for at vi i distriktene ikke skal bli glemt. Hun kjemper for at vi skal ha ett tilbud. Hun kjemper for at vi skal få hjelp når vi trenger det, og ikke bare stå på en venteliste som er alt for lang.

Jeg er takknemlig for at hun bruker sin tid på dette!

Er helt enig med deg. Flott at hun får frem i lyset hva som skjer.

Skrevet

Er helt enig med deg. Flott at hun får frem i lyset hva som skjer.

Vi skal være glade og takknemlige for at noen orker og ta på seg en slik jobb.

Mange av oss har ikke tid eller ork til det, så det bra at det finnes noen ildsjeler blandt oss :o) Og da er det vel skitt det samme om de jobber eller er bonde, eller hjemmeværendes eller hva de nå måtte sysle med.

Gjest hva er det du vrøvler om
Skrevet

Hun har to voksne barn. Jeg vrøvler ikke, vil bare ha bekreftet noe jeg tror.

jammen det er få som skjønner hva du vil fram til med innlegget ditt ......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...