Gå til innhold

Planer for idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er mannen på jobb seint, så jeg skal faktisk bare være skikkelig sofapotet (og dole litt innimellom) idag.

Han har spandert DollyDimple pizza til meg mens han er jobb, så det blir Caramba med rømme til - NAM.

Så har jeg kjøpt meg et par filmer...

The beautiful Country.

Hotel Rwanda.

Proof.

Kan ikke se alle, så hvilken skal jeg se ikveld?

Og hva er deres planer?

Skrevet

Skal snart går fra jobb (halv fire), hente minstejenta i en barnehage, så storejenta, så eldstemann som er hos en kamerat etter skolen.

Varme opp middagen fra i går (lammefrikasse), spise den...

Slappe av, kanskje se en film, kanskje drikke vin (men da må jeg innom Polet før jeg går hjem)...lese mer i boka jeg holder på med.

En helt vanlig kveld. Hørtes forresten sabla godt ut med pizza!

Skrevet

Jeg pleier å dra i bassenget med familien hver fredag, men i dag vil jeg nok være hjemme med vesla, som er kjempeforkjøla. Mens min kjære og guttene er i bassenget, lager jeg og vesla pizza (dvs_ jeg lager, hun småspiser raspa ost:-), før vi alle sammen koser oss med pizza, og de minste legges.

Dernest: mannen min, jeg og eldstepoden koser oss med beat for beat, eldstepoden legges, og så ser vi på nytt på nytt. Så bruker vi resten av kvelden til det som måtte falle oss inn ;-)

Gjest travel dag
Skrevet

Du har det luksus du.... :-)

Jeg har ikke sett filmene du har kjøpt, så du får fortelle hvordan de var når du har sett dem!

Jeg skal hente i barnehage snart, og så går det i ett til de er i seng. Da skal jeg nok rydde litt og så slappe av.

Skrevet

Her er det skikkelig RÅ planer - skulle nesten skrive en bok om hvor flinke vi er til å finne på spennende nye ting! ;-)

Vi skal nemlig.....hold deg fast ....spise TACO i kveld! *gisp*

Ja vi er sannelig litt crazy i vår familie, og setter virkelig pris på eksotisk mat!

Til denne tacosen blir det å se på et veldig smalt tv-program på en tv-stasjon kun for kjennere:

Beat for Beat på NRK1.

:-D

Ha en trivelig helg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Her er det skikkelig RÅ planer - skulle nesten skrive en bok om hvor flinke vi er til å finne på spennende nye ting! ;-)

Vi skal nemlig.....hold deg fast ....spise TACO i kveld! *gisp*

Ja vi er sannelig litt crazy i vår familie, og setter virkelig pris på eksotisk mat!

Til denne tacosen blir det å se på et veldig smalt tv-program på en tv-stasjon kun for kjennere:

Beat for Beat på NRK1.

:-D

Ha en trivelig helg!

*dååån*

Fy søren, hadde samboeren min foreslått noe sånt på en fredag, så hadde jeg rett og slett trodd han ikke var ved sine fulle fem!

Skrevet

*dååån*

Fy søren, hadde samboeren min foreslått noe sånt på en fredag, så hadde jeg rett og slett trodd han ikke var ved sine fulle fem!

Det er like før vi starter et eventbyrå!

Skrevet

Jeg skal jobbe litt mens jeg venter på at samboer kommer hjem. Så blir det middag (aner ikke hva ennå) og kose seg fremfor tv-en resten av kvelden med beat for beat, nytt på nytt og senkveld.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er like før vi starter et eventbyrå!

Tror ikke det vil gå, dette var litt for sært for vanlige folk, altså. Men hvis du markedsfører deg innen det rette segmentet, så kanskje. :)

Gjest The one and only
Skrevet

i dag er vi barne fri og har tenkt å slurpe i oss god mat på byn (ikke kebab) etterfulgt med kino. ska se click!

har ikke spist på resturang eller vært på kino siden ungene kom til verden og det er en stund siden gitt!

Skrevet

Skal være sofapotet jeg også :o)

Får se om det blir noen god kvelds på oss, tv-titting blir det nok.

Vet ikke om jeg og guttungen er alene i kveld, eller om sambo venter med og reise på jakt til i morgen tidlig.

Kos deg med filmene :o)

Skrevet

Nå venter jeg bare på at mannen skal komme hjem og ta seg av barna.For idag skal mor være skikkelig umoden og uansvarlig og ha seg en fest med venninner på byn.Juhuuuu;-)

Skrevet

Hørtes deilig ut ;o)

Har ikke sett noen av de filmene,så tips der har jeg ikke...

Selv har mannen og jeg nesten barnefri helg, så vi skal bare kooose oss!

Se litt på tv,spise god mat, spille litt biljard også ta et bad på terrassen senere.

God helg

Skrevet

Var ikke du på jobbintervju? hvordan gikk det?

Vet ikke enda. Hvis jeg ikke hørte noe innen 2 uker, skulle jeg ringe.

Skrevet

Vet ikke enda. Hvis jeg ikke hørte noe innen 2 uker, skulle jeg ringe.

Fikk du lov til å skulke litt?;)

Skrevet

Han sjefen var vel sensitiv for fravær?

Hehe sånn ja.. du har lest hva jeg skrev til Angelica :)

Tviler på jeg får jobben jeg.

Mitt første intervju og greier, skal vel litt til at det skal ordne seg så lett *sukk*

Skrevet

Hehe sånn ja.. du har lest hva jeg skrev til Angelica :)

Tviler på jeg får jobben jeg.

Mitt første intervju og greier, skal vel litt til at det skal ordne seg så lett *sukk*

Sundt tar inn folk nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...