Hatsumomo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Sundt tar inn folk nå. hehe, har ikke lyst til å jobbe i butikk da. Dessuten har jeg jo jobb fra før av 0 Siter
Tralla Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Har sendt jr. til besteforeldrene for kvelden, og skal ut på byen og nyte middag og god drikke sammen med en gjeng damer fra jobben. Det skal bli kjekt! 0 Siter
flisa Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Skal på kino med Plutten og se "over the hedge!" Så skal jeg pleie forkjølelsen i sofaen med vin og bok til jeg sovner. 0 Siter
Gjest sydnes Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 "Idag er mannen på jobb" Da blir du med meg ut på byen, så leier vi oss et rom på "norge" og storkoser oss;) selvsagt betaler jeg. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Skal på kino med Plutten og se "over the hedge!" Så skal jeg pleie forkjølelsen i sofaen med vin og bok til jeg sovner. Hehe den er drit morsom Dog, jeg vet ikke hvordan den er på norsk, en del humor går vel tapt i oversettelsen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Har ikke sett noen av filmene, så kan ikke råde deg der. Jeg skal prøve å få ryddet og vasket litt klær etter at alle barna har lagt seg. Og så skal jeg kollapse på sofaen og bli der til jeg skal legge meg. Mannen er på jakt (i øsepøse-været - stakkars...), så jeg råder grunnen alene! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hotell Rwanda og The beautiful Country er begge meget gode filmer, men Hotell Rwanda er min favoritt. En meget god film. Jeg vet dog ikke om den er så mye å "kose" seg med. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 I dag skal jeg se meg sakte rundt. 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Ettersom sambo skal springe oslo halvmaraton på søndag, tar vi en rolig helg. Idag har vi spist taco, og nå skal vi snart se på 8mm. 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Tror ikke det vil gå, dette var litt for sært for vanlige folk, altså. Men hvis du markedsfører deg innen det rette segmentet, så kanskje. Ja, et helt klart nisjeprodukt! I likhet med halal svinekjøtt! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.