Gå til innhold

Planer for idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sundt tar inn folk nå.

hehe, har ikke lyst til å jobbe i butikk da.

Dessuten har jeg jo jobb fra før av ;)

Skrevet

Har sendt jr. til besteforeldrene for kvelden, og skal ut på byen og nyte middag og god drikke sammen med en gjeng damer fra jobben. Det skal bli kjekt!

Skrevet

Skal på kino med Plutten og se "over the hedge!" Så skal jeg pleie forkjølelsen i sofaen med vin og bok til jeg sovner.

Skrevet

"Idag er mannen på jobb"

Da blir du med meg ut på byen, så leier vi oss et rom på "norge" og storkoser oss;)

selvsagt betaler jeg.

Skrevet

Skal på kino med Plutten og se "over the hedge!" Så skal jeg pleie forkjølelsen i sofaen med vin og bok til jeg sovner.

Hehe den er drit morsom :)

Dog, jeg vet ikke hvordan den er på norsk, en del humor går vel tapt i oversettelsen.

Skrevet

Har ikke sett noen av filmene, så kan ikke råde deg der.

Jeg skal prøve å få ryddet og vasket litt klær etter at alle barna har lagt seg. Og så skal jeg kollapse på sofaen og bli der til jeg skal legge meg.

Mannen er på jakt (i øsepøse-været - stakkars...), så jeg råder grunnen alene!

Skrevet

Hotell Rwanda og The beautiful Country er begge meget gode filmer, men Hotell Rwanda er min favoritt.

En meget god film.

Jeg vet dog ikke om den er så mye å "kose" seg med.

Skrevet

Ettersom sambo skal springe oslo halvmaraton på søndag, tar vi en rolig helg.

Idag har vi spist taco, og nå skal vi snart se på 8mm.

Skrevet

Tror ikke det vil gå, dette var litt for sært for vanlige folk, altså. Men hvis du markedsfører deg innen det rette segmentet, så kanskje. :)

Ja, et helt klart nisjeprodukt!

I likhet med halal svinekjøtt! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...