Gå til innhold

Kondom er turn-off...

Anbefalte innlegg

Gjest Ereksjonen
Skrevet

Men fornuftig og nødvendig i sammenhenger. Derfor er det etterhvert kun sex med damer jeg kjenner. Med kondom forsvinner lysten, orgasmen kommer ikke og følelsen er "borte".

Flere som er enige...? Hva sier damene?

Gjest en gift dame
Skrevet

Det er ikke turn-off for meg, og nå er det den prevensjonen vi bruker for tiden.

Gjest Guttene ønsker den enkleste utvei - for sin egen del...
Skrevet

Kanskje det er turnoff helt til du en dag står ansikt til ansikt med 1: en kjønnsykdom, eller 2: et framtidig barn!

Lykke til!!

Gjest Filli bom bom bom
Skrevet

uenig, men det det er forskjellig hvor bra/dårlig det eventuelt er. Kondombruk hos en mann som synes det er pyton er ikke bra,. Jeg hadde en eks der vi brukte kondom alltid, og det var null problem, den kom på på to sekund, jeg puttet den på, følelsen for meg var ikke annerledes, han kom alltid fort og det ble mindre søl.Min nåværende HATER kondom, og av en eller annen grunn ble det alltid tullball når vi av div. grunner skal bruke det (skifte av prevansjon el.) Den sprekker, kommer ikke ordentlig på etc. Det er turn off. men å frykte graviditet er enda mer turn off.

PS Husk damer du kjenner kan godt ha kjønnssykdommer, så fremt du ikke kjenner han typen eksdama til ekstypen til den dama du kjenner knulla på ferie?

Skrevet

For damer du kjenner kan umulig ha kjønnssykdommer? ;-)

Hehe :-)

Skrevet

De fleste damer sier gummihetta kjennes "plastikk". Rent teknisk så dekker gummien over et sett med nerver som kalles "the rigded band" leste jeg nå. De nervene er umulige å stimulere uten direkte kontakt. Og er de nervene som gir mest nytelse ved oralsex. Det samme har kvinner på innsiden av skjedeveggen, de første 2-3 cm, og de står i kontakt med klitoris. Høres ikke helt galt ut?

"Karameller med pappiret på" er vel et ganske dekkende begrep.

Skrevet

I nye forhold, på ons osv så er ikke kondom turn-off. Det er derimot tanken på klamydia, syfilis og AIDS.

Men i et forhold som har vart minst 6 mnd, så er kondom en virkelig turn-off!

Skrevet

Enig i at kondom suger, men i enkelte settinger er det likevel lurt å dra den på.

Skrevet

Har aldri likt kondom, men så har jeg ikke heller hatt ons eller hva det heter..

Men har fortalt mine sønner om hvor viktig det.

OG det er viktig!

Skrevet

Hadde sex med en jeg kjenner for en uke siden og det har begynt å svi som saaatan når jeg pisser så har antagelig fått noe.

Syns også kondom suger, får den omtrent ikke opp da.

Straffer seg.

Skrevet

Liker ikke kondom.. MEN jeg bruker det istedet for å få noe mye større jeg ikke ønsker..

Men er ifast forhold og bruker da p-piller og ikke kondom.

Hadde alrdi tord å latt være ved ONS eller lignende. Både pga sykdommer å uønsket baby..

Gjest Ingen nick i dag!!
Skrevet

Det er ikkje turn off synes jeg, mye bedre å bruke kondom, enn å få klamydia å hiv. Har hatt klamydia 2 ganger, noe herk det...blitt steril av det, så vil si at det er mye mer turn off ja.

Gjest stereoido
Skrevet

Det er ikkje turn off synes jeg, mye bedre å bruke kondom, enn å få klamydia å hiv. Har hatt klamydia 2 ganger, noe herk det...blitt steril av det, så vil si at det er mye mer turn off ja.

Kanskje du skulle finne deg _en_ sexpartner?

Skrevet

Kondom er ikke alltid like morsomt, men det er da betraktlig mer turn-off med gonoré, clamydia og hiv.

Skrevet

Kondom er ikke alltid like morsomt, men det er da betraktlig mer turn-off med gonoré, clamydia og hiv.

No shit :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes ikke det er sånn helt skrekkelig, men hadde en kunnet uten, uten å risikere liv & helse og alt det der, hadde jeg foretrukket det.

:-)

Skrevet

Jeg HATER kondomer, og en vakker dag kommer jeg nok til å bli straffet for det.

Skrevet

Enig!

Jeg liker ikke kondomer, de ødelegger mye av følelsen og en får ikke ultimat ut av sex'en.

Vet det er viktig når man ikke kjenner partneren osv, men jeg er jaggu glad vi ikke må bruke kondom. Det er litt nedtur, og langt fra så bra som uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...