Gå til innhold

Kondom er turn-off...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Filli bom bom bom

uenig, men det det er forskjellig hvor bra/dårlig det eventuelt er. Kondombruk hos en mann som synes det er pyton er ikke bra,. Jeg hadde en eks der vi brukte kondom alltid, og det var null problem, den kom på på to sekund, jeg puttet den på, følelsen for meg var ikke annerledes, han kom alltid fort og det ble mindre søl.Min nåværende HATER kondom, og av en eller annen grunn ble det alltid tullball når vi av div. grunner skal bruke det (skifte av prevansjon el.) Den sprekker, kommer ikke ordentlig på etc. Det er turn off. men å frykte graviditet er enda mer turn off.

PS Husk damer du kjenner kan godt ha kjønnssykdommer, så fremt du ikke kjenner han typen eksdama til ekstypen til den dama du kjenner knulla på ferie?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247912-kondom-er-turn-off/#findComment-1942001
Del på andre sider

Annonse

De fleste damer sier gummihetta kjennes "plastikk". Rent teknisk så dekker gummien over et sett med nerver som kalles "the rigded band" leste jeg nå. De nervene er umulige å stimulere uten direkte kontakt. Og er de nervene som gir mest nytelse ved oralsex. Det samme har kvinner på innsiden av skjedeveggen, de første 2-3 cm, og de står i kontakt med klitoris. Høres ikke helt galt ut?

"Karameller med pappiret på" er vel et ganske dekkende begrep.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247912-kondom-er-turn-off/#findComment-1942078
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...