Gå til innhold

FU: Kosemat, hva spiser dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skal være inne og skikkelig dishe opp med noe kosemat for dere, hva lager dere da?

Her er blir det veldig lett taco, quasidillas, wraps, fajitas, hjemmelaget pizza, pizzahorn osv.

Ja, vi er enkle mennesker *ler*

Skrevet

1 kg kyllingvinger tines, 2 sps pr kilo vinger med Hoffs pommfrikrydder, blandes i en stor pose. 30 min i varmluftovn, helst med nuppesiden opp.

Kjøles ned 10-15 min.

1 sixpack, eller likeså godt vann.

Skrevet

Da lager jeg helstekt indrefilèt (den rimlige fra barsil) med gratinerte poteter, grønnsaker og masse god saus...

Da er jeg i himmelen en stakket stund! God rødvin serveres og konjakk til kaffen!

Skrevet

Da lager jeg helstekt indrefilèt (den rimlige fra barsil) med gratinerte poteter, grønnsaker og masse god saus...

Da er jeg i himmelen en stakket stund! God rødvin serveres og konjakk til kaffen!

Barsil er ikke en ny kjede... Skulle være BRASIL

Skrevet

Det enkle er ofte det beste, vet du;)

Jeg er også svak for alle typer wraps og fajitas:)

Skrevet

Enig! Nesten.

Et godt mørnet ytrefilet smaker -mye- bedre, og MER..

Skrevet

Enig! Nesten.

Et godt mørnet ytrefilet smaker -mye- bedre, og MER..

Er ikke helt enig, selv om jeg ofte spiser ytrefilèt. Noen dager uten skikkelige kjørrmiddager, er det bare så herlig å sette seg ned, og kjenne den møre, saftige smaken av kjøtt! Og for all del ikke ihjelstekt.... Well done, får meg til å grine og serveres ikke her i huset.

Hadde en venninne som ikke bare skulle ha den well done, men den skulle i tillegg "drepes" langsomt med tusen gaffelstikk!

Skrevet

Kan være så mangt, men blir ofte biff, dvs. entrecôte, med bakte poteter med blåostsaus, asparges og kanskje en salat. Og god rødvin.

Evt. tapas.

*sulten*

Skrevet

Jeg spiser alt bare jeg slipper å lage det sjøl. I dag løp minstemann bort og kjøpte kebab.

Skrevet

Er ikke helt enig, selv om jeg ofte spiser ytrefilèt. Noen dager uten skikkelige kjørrmiddager, er det bare så herlig å sette seg ned, og kjenne den møre, saftige smaken av kjøtt! Og for all del ikke ihjelstekt.... Well done, får meg til å grine og serveres ikke her i huset.

Hadde en venninne som ikke bare skulle ha den well done, men den skulle i tillegg "drepes" langsomt med tusen gaffelstikk!

Sånt er trist å se.

Da er det bedre med svin eller kylling, som skal stekes i gjennom.

En ihjælstekt lammestek er også forbudt å vise meg. Den skal være litt rosa på langstek.

Skrevet

Da kommer jeg :o)

Skrevet

Jeg spiser alt bare jeg slipper å lage det sjøl. I dag løp minstemann bort og kjøpte kebab.

Før het det middag, i dag heter det "en stor nr 32"?

Skrevet

Da kommer jeg :o)

Jada, jeg lager alltid mye mat....

Elsker restmat og kan gå og småspise hele kvelden...Det er min godis spising.....

Skrevet

Sånt er trist å se.

Da er det bedre med svin eller kylling, som skal stekes i gjennom.

En ihjælstekt lammestek er også forbudt å vise meg. Den skal være litt rosa på langstek.

Ja, det er så bortkastet penger og jeg kaller det å kaste perler til svin.

Lammestek skal være rosa..

Nå ble jeg salig sulten her!

Skrevet

Ja, det er så bortkastet penger og jeg kaller det å kaste perler til svin.

Lammestek skal være rosa..

Nå ble jeg salig sulten her!

Man blir visst sulten av matprat.

Etterpå kan du jo stikke innom sexforumet?

Skrevet

Man blir visst sulten av matprat.

Etterpå kan du jo stikke innom sexforumet?

Er ikke det skummelt når man er singel? Nytter ikke å opparbeide seg noen appetitt der, nei....

Ler..

Skrevet

Det beste er min hjemmelagede lasagne.

Snadder for the glefs, sier jeg bare...

Skrevet

Fløtegratinerte poteter... Med masse hvitløk... Indrefilet fylt med krydder. Bacon. Cognac- saus. Jesus, så sulten jeg ble.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...