Gjest tronen Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Er snart ferdig utdannet vernepleier, og ønsker å jobbe med rusforebygging for gravide, eventuelt mødre med rusproblem som har småbarn. Men hvor finner jeg en slik jobb? Skal ikke jobbe med PU. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hvis du søker jobb innen rusomsorgen, så kan de jo hende at du kan jobbe med dette på sikt. jeg tror dette er en jobb som krever at en har erfaring fra rusarbeid generelt. 0 Siter
Gjest amparro.... Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Hvis du søker jobb innen rusomsorgen, så kan de jo hende at du kan jobbe med dette på sikt. jeg tror dette er en jobb som krever at en har erfaring fra rusarbeid generelt. Ja, det kan du! Du burde satse på videreutdanning inne rus eller psykisk helse. Det kommer innmari godt med. Erfaring og praksis også slfølgelig. Men du kan jobbe med dette som vernepleier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.