Gå til innhold

Nylig observert ereksjonssvikt

Anbefalte innlegg

carlito1365380969

Kjære Gro,Som ivrig leser av Dine 2 bøker og innlegg i Vi Menn kommer jeg idag med ett helt spesiel spørsmål til Deg.Forleden (ca. 4 uker siden) ble jeg operert for Hydrocele i Scrotum og det gikk for såvidt greit men det oppstod en alvorlig betennelse etter 3 uker og hele opersjonssømmen måtte åpnes igjen for å drenere materie og puss.Nå er såret holdt åpen og det skal gro sammen selv innenfra.Jeg få fagkyndig stell 2 ganger om dagen og saken ser ut til å kommer seg - men nå legger jeg merke til at sexlysten(kjødelig) er av meget liten dimension mens viljen til å ha sex er stor.Bare saken holder seg ikkje reist lenge nok til å få gjennomført en reel samleie med orgasmen til følge.Kona min går lei av de daglige orale utblåsninger og ønsker seg en reel sak der det skulle være.Hva kan være orsaken til denne plutseligeforandringen ? Vi har/hadde kjempegod sex i lag før operasjonen.Venter på svar . Fortvilet !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/247991-nylig-observert-ereksjonssvikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Hei!

Å fjerne vannansamling i pungen er vanligvis et lite komplisert inngrep som sjelden gir komplikasjoner, slik jeg kort nevner i boka "Mer sex takk". Det virker som om du har vært ekstra uheldig som har fått betennelse i etterkant.

Det er mulig du trenger litt tid til å la såret gro og lukke seg før penis vil reise seg i all sin prakt igjen. Går ut fra at du føler deg litt lite lekker og kanskje er engstelig for at såret skal gjøre vondt når du har sex, noe som kan være grunn nok til at den ikke vil stå, selv om lysten er til stede i det øverste hodet.

Det er kanskje vanskelig å få lyst, få ereksjon og ha sex når du har et åpent sår nær penis. Går ut fra at ereksjonsproblemet ditt vil forsvinne når såret har lukket seg og den evt. vondten er forsvunnet. Prøv å stresse minst mulig før så skjer, slik at du ikke få festa et bilde av at sex evt. er smerte og noe negativt.

Slike inngrep går normalt heller ikke ut over evne til å ha samleie, å få orgasme og går heller ikke ut over evnen til forplantning.

Ønsker deg lykke til og anbefaler deg å ha litt tålmodighet! Skulle det mot formondning bli et langvarig ereksjonsproblem må du ta det opp med behandlende lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...