Gå til innhold

Det er hva silikon kan føre til:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest slik kan det gå, men det bør ikke

Ja, det kan det. Men det er vel med dette som med alle andre inngrep eller annet en gjør med kroppen sin.

Det vil alltid være noen som er "uheldige", og mange som er "heldige".

En kan ikke bare se på de verste tilfellene, men dem sammen med de tilfellene det går bra med, prosentvis for å finne risikoen.

Jeg har også fått med meg at det gjerne er i de tilfellene der de putter inn svært store innlegg som det oftest går galt med over tid.

"Vanlige" protesestørrelser er ikke kjent for å gi hyppige og store problemer i ettertid.

Det mest kjente problemet er kapsling, det kan hende med hvem som helst uansett størrelse man velger, det kommer ann på hvordan kroppen reagerer.

Vel, når alt dette er sakt, hvorfor ligger innlegget på seksualitet foresten?

;)

Gjest StanTheCaddy

Ja, det kan det. Men det er vel med dette som med alle andre inngrep eller annet en gjør med kroppen sin.

Det vil alltid være noen som er "uheldige", og mange som er "heldige".

En kan ikke bare se på de verste tilfellene, men dem sammen med de tilfellene det går bra med, prosentvis for å finne risikoen.

Jeg har også fått med meg at det gjerne er i de tilfellene der de putter inn svært store innlegg som det oftest går galt med over tid.

"Vanlige" protesestørrelser er ikke kjent for å gi hyppige og store problemer i ettertid.

Det mest kjente problemet er kapsling, det kan hende med hvem som helst uansett størrelse man velger, det kommer ann på hvordan kroppen reagerer.

Vel, når alt dette er sakt, hvorfor ligger innlegget på seksualitet foresten?

;)

den hyppigste bivirkningen med silikonpatter er at de er stygge.

Er så enig, hvorfor kan ikke kvinner være fornøyd med det de har, istedet for å utsette kroppen frivillig for fare....

Tja...hva hvis man har fått operert bort en pupp, f.eks? Skal man ikke kunne lage nye da? Jeg kjente også ei som hadde veldig forskjellig størrelse på puppene. Hun jevnet det ut ved å legge litt silikon i det ene. Verden er ikke svart/hvitt, og det finnes mange forskjellige årsaker til at man gjør dette, som med andre ting.

"......................................"

Annonse

Tja...hva hvis man har fått operert bort en pupp, f.eks? Skal man ikke kunne lage nye da? Jeg kjente også ei som hadde veldig forskjellig størrelse på puppene. Hun jevnet det ut ved å legge litt silikon i det ene. Verden er ikke svart/hvitt, og det finnes mange forskjellige årsaker til at man gjør dette, som med andre ting.

"......................................"

Tror ikke hverken jeg eller tråfstarter tenkte medisinsk...

Jrg tenkte mer på deg som har og vil ha mer...

Gjest slik kan det gå, men det bør ikke

joda det har jeg, bodd og jobbet i las vegas i 4 år og der har "alle" det. ikke en god opplevelse.

Så er vel ikke Statene kjent for små pupper heller da *ler*

Skal vedde på at du har "sett" norske bryster du ikke vet har vært silikon en gang.

Det er forskjell på vanlige og mega vettu ;)

Gjest StanTheCaddy

Så er vel ikke Statene kjent for små pupper heller da *ler*

Skal vedde på at du har "sett" norske bryster du ikke vet har vært silikon en gang.

Det er forskjell på vanlige og mega vettu ;)

for det har du sett på tv ? ;)

jeg har sett mange silikonpupper, ytterst få av de var pene.(nå snakker jeg om vanlige folk, ikke modeller i blader o.l) brorparten har sett unaturlige ut og mange direkte stygge.

spesielt de jentene som har virkelig små pupper får sjelden pene silikonpupper.

at jeg har sett noen med silikon hvor jeg ikke har registrert det er mulig men hva så...

og nei, alle har ikke pupper som fotballer i statene, uvitenhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...