Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fødte for syv måneder siden. Under fødselen hadde jeg ingenting jeg skulle ha sagt. Det ble sluppet inn to stykker for å se på mot min vilje som ikke hadde noe å gjøre på fødeavdelingen ( den ene en mann med ereksjon!).Jeg sa først at jeg ville ha epidural, men etter å ha prøvd lystgass ombestemte jeg meg og ga da beskjed om dette til jordmoren. Men likevel kom legen lenge etterpå og satte den på meg mot min vilje da jeg hadde full åpning og pressrier, for hun kunne ikke ha kommet uten grunn og hun hadde ikke fått beskjed! Jeg fikk drypp en liten stund, da det begynte å virke tok de det ned og sa de måtte ta ungen ut med sugekopp. Jeg revnet masse, og sliter den dag i dag med vonde minner. Jeg har sendt klage til fylkeslegen og har fått svar om at det vil bli satt igang tilsynssak mot fødeavdelingen. Det jeg lurer på er hva som skjer nå da det blir satt igang tilsynssak? Er det noen andre som har opplevd at det blir satt igang tilsynssak? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24801-klage-til-fylkeslegen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det var synd att höra att du har haft en sådan negativ upplevelse av din förlossning. Jag förstår att du är mycket missnöjd och kan bara beklaga. Kanske kjänns det lite bättre att det skall utredas varför det blev på detta viset. Tyvärr vet jag inte vilken procedur som nu kommer att hända, när de har satt igång denna tillsynssak. Jag hoppas att du kan information via din fylkeslege om detta. Lycka till vidare och fortsatt god påsk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24801-klage-til-fylkeslegen/#findComment-103694
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...