Gjest strangerinthesunset Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 ...jeg har värt uten mens i et halvt år, den bare forsvant, var på UL og tok masse blodpröver, GU og alt dette viste ingenting unormalt.. Det var godt å höre, men nå vil jeg ha tilbake mensen, da vi vil pröve oss på å få barn. Snakket med gynekologen min og hun sa at de gjör ingenting med det, för mensen har värt borte i 1 år??!! Det syns jeg er lenge å vente, vi begynner å närme oss 30.. Tenkte nå å klage, ringe gynekologen til uka og kreve at noe blir gjort. Det kan umulig väre bra å ikke ha mensen så lenge. Har noen ev dere erfaring med uteblitt mens i en lengre periode? Hadde regelmessige sykluser frem til da.. Finnes det noen tabletter som kan gjöre at jeg får mensen raskt? Kan jeg samtidig ta noe egglösningstimulerende, bare for å väre på den sikre siden da vi vil pröve å bli gravide? Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248035-%C3%A5-f%C3%A5-tilbake-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.