Gå til innhold

Søl i senga..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du misliker sæd så jævlig er det jo bare å be fyren komme et annet sted. F.eks. på magen din, i ansiktet eller kjeften. Og så kan dere tørke av med klut etterpå, eventuelt spytte ut eller svelge.

Enkelt.

Hehe. Hun synes det er ekkelt med sæd på _hånddukene_ sine, så da er løsningen - voila! Fyll opp munnen din med det og svelg! =p

Annonse

Hva er vitsen med det da? *forstår ikke*

Noen er mer prippen enn godt er, spør du meg.

Hehe, man kan jo ikke velge om man liker sperm elelr ikke. Jeg er heldigvis velsignet med at jeg trives med å få den både her og der, men skjønner godt at ikke alle har det sånn.

Jeg f.eks, greier ikke å være i samme rom engang som noen som spiser peanøtter, uansett hvor nydelig andre måtte synes det er =)

Gjest Princess Peach

Hehe, man kan jo ikke velge om man liker sperm elelr ikke. Jeg er heldigvis velsignet med at jeg trives med å få den både her og der, men skjønner godt at ikke alle har det sånn.

Jeg f.eks, greier ikke å være i samme rom engang som noen som spiser peanøtter, uansett hvor nydelig andre måtte synes det er =)

Heheh jaja, men sperm er nå engang en stor del av sexen da. Skjønner ikke hvordan folk skal klare å få unger hvis de avskyr sæd så mye.

Heheh jaja, men sperm er nå engang en stor del av sexen da. Skjønner ikke hvordan folk skal klare å få unger hvis de avskyr sæd så mye.

Enkelt. Misjonæren med neseklype på og lyset av, på et gulhvitt håndkle som pakkes sammen etter insamineringen og puttes rett i vaskemaskinen.

Men jeg har mange ganger tenkt på at sex er jo sex uansett, ikke sant? Uansett hvor dårlig og prippent man gjør det, så vil det alltid være litt sånn bad og skittent. Så hvordan sånne skikkelig uberreligiøse farmorer noen ganger kan ha fått barn, DET kommer jeg aldri til å skjønne.

Gjest Princess Peach

Enkelt. Misjonæren med neseklype på og lyset av, på et gulhvitt håndkle som pakkes sammen etter insamineringen og puttes rett i vaskemaskinen.

Men jeg har mange ganger tenkt på at sex er jo sex uansett, ikke sant? Uansett hvor dårlig og prippent man gjør det, så vil det alltid være litt sånn bad og skittent. Så hvordan sånne skikkelig uberreligiøse farmorer noen ganger kan ha fått barn, DET kommer jeg aldri til å skjønne.

*LOL*

Ja, der sa du det! Må vel ha svømmebriller på også, sånn HELT for sikkerhets skyld.

Huff ja, når man går rundt og tenker på at stort sett ALLE har hatt/fortsatt har sex, så blir man litt satt ut. Det er liksom forbeholdt til meg selv, hehe.

Annonse

ylvali1365381015

Hvis du misliker sæd så jævlig er det jo bare å be fyren komme et annet sted. F.eks. på magen din, i ansiktet eller kjeften. Og så kan dere tørke av med klut etterpå, eventuelt spytte ut eller svelge.

Enkelt.

du er på høgget ser jeg...

jiis, det var da noe til råd... ;-)

jeg skjønner imidlertid problemet, selv om det kanskje ikke fortjener en tråd alene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...