Gå til innhold

Så dum jeg er!

Anbefalte innlegg

Jeg kom i prat med xkona til kjærsten.....

Vi snakket litt om deres felles sønn.

Men så var jeg dum å sa at han datet mange jenter før meg og han lot de treffe sønn, Så spørte jeg om hu visste hvor mange barn han ville ha, da de var sammen. Grunn er vel at han sa at han ønsket 1barn. Men virker ikke sånn,da det er andre barn i nærheten osv. Tatt det opp med han. Så lurte jeg på om han var sjalu på henne, den gang. Fordi jeg har opplevd det.

For alt dette ble det krangle fordi hu tok det opp med han.

Så snakket jeg med henne igjen,men det var ikke måten hu fremla det på riktig.

Så sa jeg at når jeg kommer hjem fra jobb,så skal jeg si at jeg hadde snakket med henne. Fordi han liker ikke vi har samtale. Tror du ikke at hu hadde ringt til han. Da ble det bråk.

Noen som har formening?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248077-s%C3%A5-dum-jeg-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pontiac

Jeg synes vel du har tråkket grenser her jeg da.

Greit å kunne omgås sin partners x(er) til en viss grad og iallefall hvis de har barn sammen.

Men å prate deres tid sammen, diskutere hvor mange partnere han har hatt osv. osv. det er langt forbi grensen jeg ville gått iallefall.

Er grei sånn sett selv jeg altså, at jeg kan prate ordentlig med folk, men å diskutere den tiden de hadde sammen eller noe sånt privat i det hele tatt, det har virkelig ikke noe for seg i mitt hode, nei.

Husk at hva vi mener og ønsker i et forhold bør ikke være likt i et annet.

Skjønner godt at det ble litt bråk jeg for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248077-s%C3%A5-dum-jeg-er/#findComment-1943965
Del på andre sider

La han holde kontakt med eksen for å holde et godt samarbeid for barnet.

Du blir en viktig person i barnets liv, så det e dumt å lage uro og krangel av gamle ting som ingen kan gjøre noe med.

Et menneske vil aldri oppføre seg likt mot to ulike mennesker. Oppførsel og væremåte kommer også av samspillet mellom to mennesker.

Så hold deg til ditt og la ekskona han svære i fred. Hun trenger ingen opprippende detaljer om hvordan han er med deg, eller hva han gjorde da det ble slutt med henne.

Kanskje hun er glad i han enda?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248077-s%C3%A5-dum-jeg-er/#findComment-1943966
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...