omp Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fikk barn i 96,diagnose pcos i 99,slanket meg ,fikk mens igjen ,barn i 2000.Etter det manglende (2-3 ganger pr år)mens til jeg slanket meg i 05.Har nå hatt regelmessig mens i 1 1/2 år.Har i denne perioden hatt flere pergo kurer,sist i mai 06.Har nå siste 5 uker hatt symptomer på urinveisinfeksjon,uten at det er det.(Trykk over blære,Etterhvert svie ,pulsering.Gyn finner ikke noe galt,foreslår lavt østrogen uten å ta noen blodprøver.Vil jeg skal prøve lokal østrogen behandling i skjede.Mitt spm: hvis det er lavt østrogen,kan dette bli bedre hvis jeg slanker meg?har fortsatt regelmessig mens,men har lagt på meg siste 6 mnd.Kan jeg ha lavt østrogen men fortsatt ha eggløsning? Er jeg på vei inn i overgangsalderen (blir snart 38,vil ha et barn til...)Kan alle pergo kurene ha noe med dette å gjøre? Hva er ditt råd videre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248101-lavt-%C3%B8strogen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.