Gå til innhold

pedagogisk leder og lønn

Anbefalte innlegg

Gjest er i privat bedrift

Lurer på årslønn til pedagogiske ledere i kommunale barnehager. Kanskje det er forskjell fra kommune til kommune.

Så om noen ped ledere i tromsø kommune leser dette hadde jeg vært glad for hvor mye årslønna er uten ansinitet eller enda bedre med 5 års ansinitet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248185-pedagogisk-leder-og-l%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest surreal

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159828356' post='3320513]

Følger kommunal tariff. En privat bhg medlem i pbl skal ha 290 000 :)

Hmm... jeg tror jeg må begynne å oppdatere meg på lønnsfronten.. Hadde vel rundt 270 jeg også da jeg startet. Kanskje litt mindre. Men nå ligger jeg kanskje rundt 290?? Uff, må skjerpe meg og følge med... ;)

Annonse

Gjest Elextra

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159975675' post='3323475]

Jeg har ingen tilegg. Men det kan godt hende man kan få det. Jeg har ikke satt meg noe inn i det. Har bare jobbet et år shø :)

Aha! Er glad for at jeg har andre summer å rutte med, men dere må i hvertfall ha en veldig givende jobb! :)

Annonse

Gjest surreal

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159973674' post='3323414]

Hvor mange år har du jobbet? :)

Beklager tregt svar, vært borte fra pcn noen dager. ;)

Har jobbet 5 år som ped.leder. De siste 4 i Oslo Kommune (har egen tariff). Begynner på mitt 6. år faktisk! :)

Gjest surreal

Helt enig, faktisk!

Har dere mange typer tillegg, slik at sluttlønnen blir en annen, eller er dette "alt"?

Eneste tilleggene jeg har er overtid (pga sykdom eller for sent hentede barn) og pålagte møter ut over arbeidstid. Som regel har vi overtidsstopp fra tidlig på høsten (det er allerede iverksatt i år), så det er da kun personalmøter og foreldremøter som gir betalt overtid.

(Vi har forresten også innkjøpsstopp, ansettelsesstopp og vikarstopp i tillegg til overtidsstopp'en... hurra for Norge, sier jeg bare...) :(

Ikke akkurat mye å bli feit av.. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...