Gå til innhold

dårlig kjemi på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest ei som egentlig bare er glad

Hei!

Jeg skriver dette for å se om det er andre som har det likedann.. Har en kollega som jeg sitter sammen med på et rom, som har samme jobb som meg. Merket fra første stund at vi ikke hadde samme kjemi, men jobb er jobb og har prøvd så godt jeg kan å være hyggelig og samarbeide på det faglige nivå. Hun har oppført seg som om jeg har vært en konkurent og holdt ting "hemmelig" for meg, som feks. jobber hun har tatt på seg på fritiden som var jobbrelatert. Bl.a. en jobb jeg fikk tilbud om som jeg sa til henne at jeg ikke ville ta fordi jeg ikke har overskudd til. hun sier i ettertid at hun hadde klarert det med sjef, og tatt opp i fellesmøte, men det er ikke sant! Vi sitter som sagt på samme rom, og hun har i det siste klaget på at jeg forstyrrer med private telefoner(får kanskje en privat tlf. pr. dag som er kort og upersonlig...) men det virker som om hun er sjalu på meg, fordi jeg har det veldig bra på privaten, hun har en litt mer broket fortid..

Kunne skrive flere sider om dette, men nå begynner det å tære på krefter, blir physisk sliten.. Har vært i samtale med sjefen min, og hun er veldig forståelig. Hun sier at min kollega oppfatter meg på samme måte som jeg beskriver, skal prøve å få oss til å kommunisere bedere(noen som jeg har etterlyst før) men nå er jeg lei og ønsker meg vekk fra "henne", bytte kontor... det går utover arbeidslyst, og en føler at en har influensa i kroppen/trøtt hele tiden...

PUH...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248218-d%C3%A5rlig-kjemi-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke si til henne: "hør nå her - skal vi skvære opp?" - Sjefen sier at du mener det samme om meg som jeg mener om deg - hva skal til for at vi skal hjelpe hverandre til å lykkes i stedet for å arbeide mot hverandre? - Finnes det håp ?

Joda, du har nok rett!!!

Men det er ikke lett å jobbe sammen med isfolk, som bare unngår/motarbeider en... håper på at det skal løse seg i møte med sjefen!

Trodde ikke jeg noen gangskulle komme til kort... er kjent for å være veldig sosial, men nå sliter jeg..

Joda, du har nok rett!!!

Men det er ikke lett å jobbe sammen med isfolk, som bare unngår/motarbeider en... håper på at det skal løse seg i møte med sjefen!

Trodde ikke jeg noen gangskulle komme til kort... er kjent for å være veldig sosial, men nå sliter jeg..

Jeg har opplevd det samme - og tenkte at jeg ikke hadde noe å tape -det fikk bli henne eller meg -og så ble alt BRA etterpå, faktisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...