Gå til innhold

*sint*

Gjest lille villemo

Anbefalte innlegg

Gjest lille villemo

arrrrgh...hum, vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive her, burde vel ikke bruke forumet som "dagbok" men..., jeg ville bare si at jeg blir så *Sint* når jeg ser hvor mange det er som sliter med sf!! (myself included) Hva i all verden er det som er galt med verden!! Noe må det jo være!

Hvorfor i all verden er det så forbaska viktig å være så tynn!, og pen!, å' snill å grei og alt det der.

Aaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgh!

Det burde ikke bety en, ja!, hvordan man så ut, hvorfor i all verden er mennesker så *dumme*!

Kanskje er det bare meg som går rundt med sånne rare? tanker, og jeg håper ikke "feilposter" delux her nå, men...jeg blir bare så *sint* *sint sint sint sint sint!!!!*

så det så!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24830-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trillian

neida, du er ikke alene om å tenke sånn i blant. noen ganger er det vanskelig å se noen mening i det hele tatt! noen mening i det å være tynn nok f.eks.

det spiller jo eeeeegentlig ikke noen rolle.

men så svikter fornuften, følelsene og irrasjonaliteten tar overhånd, og der sitter man...

fanget.

men dumt.. ja....

klarer jeg å stoppe for det? .. niks...

*klem* fra trillian

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24830-sint/#findComment-103839
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...