Gjest (Anonymous) Skrevet 15. april 2001 Skrevet 15. april 2001 Hei Jeg har slitt med angst og depresjon siden i høst. Ikke panikkangst, mere en sånn klump i magen. Lett depresjon iflg psykologen, Klart utløsende årsak. Gått til kognitiv terapi i 2 mnd, og det føles atskillig bedre. Bedre søvn matlyst og ting er mere lystbetont. Psykologen mener at depresjonen og angsten har snudd og at jeg er kalrt i bedring. Føler det slik selv også. Men jeg er lei av å ikke være den gladjenta jeg var før. Er det bare dumt å begynne med f.eks Johannesurt nå bare for å få det litt lettere eller bør jeg stå han av siden jeg har klart det til nå. Mine prognoser er visst veldig gode iflg psykolog. Regner med at om en 1 -2 mnd er jeg helt bra. Hva mener du NHD? Iflg psykolog er tilbakefallsrisikoen svært lav. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. april 2001 Skrevet 16. april 2001 Jeg er helt enig med psykologen din. Med så stor fremgang bare på 2 måneder, ville jeg fortsatt uten medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.