Gjest visille Skrevet 15. april 2001 Skrevet 15. april 2001 Heisann alle sammen! Jeg fant ut om denne siden for litt siden og har lest en god del innlegg og svar. Jeg ville bare si at jeg synes dere virker som noen veldig fantastiske mennesker med masse omsorg og kjærlighet. Det er så trist å lese mange av innleggene (kjenner meg mye igjen i mange), men det varmer hjertet å lese svarene som blir gitt. Dere bryr dere virkelig om hverandre. Dette ble teit, men måtte bare si det... Dere er fantastiske. Stå på videre! stooor klem fra 0 Siter
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 15. april 2001 Skrevet 15. april 2001 Kjære visille Jeg er helt enig i det du skriver. Dette er nemlig et forum hvor de fleste kjenner til følelser og tanker som ofte oppleves av personer med spiseproblemer. Det er derfor mange er utrolig flinke til å støtte og råde hverandre. Velkommen hit! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.