Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok en cellepøve for noen uker siden. En slik som annbefales å tas hvert tredje år. Fikk svar om at det er lav gradig skvamøs intraepitelial lesjon. Altså en mindre celleforanding skrev legen og annbefalte ny prøve og hpv test om ett halvt år. Jeg vet altså IKKE om jeg har hpv virus og har ikke symptomer på dette. Men spørsmålet mitt er: Hvordan smitter hpv virus? Er det bare sexuelt? Jeg har vært gift i 16 år. Trofast bortsett fra at jeg for ett halvt år siden var utro. Noe jeg angrer veldig på. Har ikke fortalt det til noen. Det ville ødelegge alt. Er så redd alt skal bli oppdaget nå. Har hørt det er mange virus i hpv familien. At noe gir vorter på fingrene, noen i underlivet. Er det mulig å bli smittet på andre måter?

ABCDEFGA

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248413-hpv-virus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Så vit jeg har forstått meg på hpv viruset er at det er seksuelt overførbart. Jeg har hatt hpv viruset selv og blitt opererert for dette. Mennenene har vist dette viruset men de blir ikke syke men overfører det til oss. oprasjon er det eneste som fjerner viruset.håper dette hjalp deg litt. hilsen englefruen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248413-hpv-virus/#findComment-1951353
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...