Gå til innhold

Gravid? / spontan abort?

Anbefalte innlegg

isabelle_87__

Hei. Jente i begynnelsen av 20 årene.

Menstransjonen min kommer bestandig på klokka. men for 2. gang nu på et halvt år har den ikke gjordt det...

Har tidligere hatt veldig plager med livmor slimhinne på eggstokkene, noe som har vært svært smertefult, nå som igjen førte til mange gyn. besøk. Flere av legene sa jeg kunne ha problemer med å bli gravid. ble satt på Marvelon da jeg for tiden ikke ønsket å bli gravid men fik beskjed at detta var nå som kunne svekke evnen min å bli gravid. da jeg faktisk hadde lyst å bli gravid gikk jeg av pillene. etter jeg var 18 har menstasjonen vært ganske enkel. lite blod og lite smerte.. nylig gikk jeg 3 uker over... skulle til å kjøe meg grav. test. men på natten våknet jeg av en forferdelig smerte i ryggen ( noe jeg aldri har hatt grunnet mens.) og veldig mye blod! kan jeg ha vært gravid å så fått spontan abort? har fremdeles ondt i ryggen etter det der. 2 dager siden så er vell liten vits å gå til legen å ta blodprøve nå.... er 2 gang det skjer. sist gang gikk det å 3 uker..

mvh Bella

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248464-gravid-spontan-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...