Gjest qtuppa Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan vet jeg at xkona ikke er fortsatt intressert i typen? Signaler kan jeg se etter? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er det relevant? Spørsmålet må jo være om han er interessert i henne? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Er det relevant? Spørsmålet må jo være om han er interessert i henne? Nå skjønte jeg ikke helt problemstillingen her, og hvorfor det evt. skulle være interessant om ekskona var interessert i typen - men hvorfor skulle det evt. være mer interessant om han var interessert i henne? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Nå skjønte jeg ikke helt problemstillingen her, og hvorfor det evt. skulle være interessant om ekskona var interessert i typen - men hvorfor skulle det evt. være mer interessant om han var interessert i henne? Vel - om ekskona er interessert i typen hennes trenger ikke det være noe problem, dersom han er helt ferdig. Om han derimot kanskje kunne tenkt seg sin eks tilbake - så har hun et problem. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Vel - om ekskona er interessert i typen hennes trenger ikke det være noe problem, dersom han er helt ferdig. Om han derimot kanskje kunne tenkt seg sin eks tilbake - så har hun et problem. Ah, nå blandet jeg kortene/personene her, tenkte først det car qtuppas ekskone det var snakk om, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.