Gjest skrulka Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er i et parforhold hvor det har vært en del krangel og ingen av oss vil at det skal bli slutt. Han vil ikke flytte sammen meg pga dette. Men jeg er i boligen hans hver enste dag og overnatte fra dag 1. Han har et barn, blir til at jeg sitter hjemme. Mens han er ute å besøker kamerater. Har ikke i mot det,men det har gått så inn på meg. Har sagt det til han..... 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ville flyttet HELTFOR meg selv, om vi hadde krangket mye. Dersom jeg i tilegg skulle være barnevakten... hadde jeg aldri vært i tvil... 0 Siter
Gjest skrulka Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ville flyttet HELTFOR meg selv, om vi hadde krangket mye. Dersom jeg i tilegg skulle være barnevakten... hadde jeg aldri vært i tvil... har ikke i mot å se etter barnet,men vi er jo sammen hver dag 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Skjønner ikke hvorfor du blir i et slikt forhold. Utfra det du forteller høres det bare ut til at han utnytter deg. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 har ikke i mot å se etter barnet,men vi er jo sammen hver dag Hvis dere ikke kan la være å krangle hele tiden når dere ikke bor sammen 100%, "bare" tilbringer mye tid sammen, hva får deg til å tro at ting blir så mye bedre i forholdet deres bare dere får felles adresse? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.