Gå til innhold

Hvor ofte sex i et maaaaange år gammelt forhold?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Marits Vonde Behn

Har det vel bra da vet du.

Jeg var også tidlig i et forhold men fant ut, heldigvis før vi fikk barn, at jo da jeg ble lei av henne.

Derfor ny kjæreste - vært og bodd sammen i 14 år og og det blir bare bedre og bedre for hver dag.

Sjøl om vi er en gjennomsnittsfamilie med 2 barn - hus og bil og gode jobber er HUN fortsatt kjæresten min for meg.

Så svaret jo man kan bli lei - men det gjelder ikke meg - nå...

Gjest bedre og bedre med årene

Vi har vært gift i over tyve år, og det blir bedre og bedre.

Nå som vi er eldre er det enda friere og tryggere, samtidig som vi har bevart spenningen mellom oss.

Den må pleies og det må øves ofte.

Mannen min har alltid hatt stor apetitt, og nå er det omtrent likt fordelt mellom oss.

Ta på hverandre mye og være litt sexy for hverandre er viktig tror jeg.

Man må tørre å eksperimentere litt selv om man kjenner hverandre godt. Ellers blir alt vane.

Vaner er vonde å vende, og mange sliter med passivitet og kjedelig sex. Det er ikke nødvendig selv med mange år på baken sammen.

Vi har sex nesten hver dag, kanskje hver dag om du regner det å klå litt på hverandre om kvelden som sex.

Gjest Har det bra.

Jeg er 36 år og har vært sammen med mannen min siden jeg var 15. Vi har også flere barn under 15 år.

Vi har bra sex flere ganger i uka.

Noen perioder har vært dårlige, og andre gode opp i gjennom, slik er det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...