Gå til innhold

Anbefaler P ring til alle.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er p-ring, og hvordan brukes den??

Dette er et prevensjonsmiddel. Settes inn i skjeden. Veldig enkel liten plastring som skal sitte i skjeden i 3 uker. så en ring fri uke.Akkurat samme metode som p piller bare man slipper ta pillen hver dag.

Og ikke minst så inneholder denne p ringen mye mindre hormoner enn p piller. De fleste slipper humørsvingningene som er voldsomme ved p piller.

Håper du skjønte litt=)

Gjest uten energi

Dette er et prevensjonsmiddel. Settes inn i skjeden. Veldig enkel liten plastring som skal sitte i skjeden i 3 uker. så en ring fri uke.Akkurat samme metode som p piller bare man slipper ta pillen hver dag.

Og ikke minst så inneholder denne p ringen mye mindre hormoner enn p piller. De fleste slipper humørsvingningene som er voldsomme ved p piller.

Håper du skjønte litt=)

Jeg skjønte jo at det var et prevensjonsmiddel, da:-)

Skal til legen i morgen for å skaffe meg ny prevensjon etter fødsel, og da kan jeg jo vurdere denne:-)

Gjest uenig her ja...

Her må jeg si meg uening. Brukte p-ring i litt over 1 år. Var veldig fornøyd i begynnelsen, men jeg skal aldri mer bruke det igjen... Etter en stund fikk jeg veldig mye utflod. Hadee ikke sopp eller noe annet galt, Det var kun ringen som fremkallte utfloden. Det var utflod i veldig store mengder. Føltes som om jeg tisset på meg hver gang jeg reiste meg opp omtrent.

Jeg vil absolutt ikke anbefale p-ring.

Annonse

Hormonspiral er helt jævlig, har aldri hatt så mye bivirkninger av noe som av den. Aldri mer hormoner innkapslet i kroppen. *grøss*

Enig!

Rart hvor forskjellig man reagerer på ulike prevensjonsmidler...

Her i huset skal mannen snart til pers ;-) Sannelig hans tur nå!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...