Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med i år?

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

5

• Maglor

3

• ylvali1365381015

3

• laguna1365380434

2

Skrevet

På bakgrunn av svarene i denne tråden kan man trekke den konklusjon at sex med seg selv har gått helt av moten blant dol'erne! ;-)

De fleste hevder at de kun har hatt sex med sin faste partner dette kalenderåret...;-)

Gjest Xena_20
Skrevet

er snart 21 år, har hatt sex med 9, siden jeg var 16, angrer ikke på noen.

I år har jeg hatt sex med en, å det er min samboer. Å slik håper jeg det blir i mange år til.

Gjest Elextra
Skrevet

8 totalt siden jeg ble aktiv. de siste 8 årene har eg kun hatt sex med typen. er 24

Hvor mange hadde du før du ble aktiv, da?

:P

Skrevet

Hvor mange hadde du før du ble aktiv, da?

:P

To først da hun bare lå der, og så begynte hun å gi litt tilbake. Hihi.

Skrevet

appelsiner????

:-/

Skjer ut kjernen så har du en fin våt fitte :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Skjer ut kjernen så har du en fin våt fitte :-)

oh my god... (ikke ofte jeg føler behov for å si det på denne måten, men... dette er såvisst en anledning!;-))

hørte en gang om en stakkar som brukte fiskepudding. en uke uten dusj, og lukta er i det minste autentisk.

men en kald og sterkt sitrus- luktende fitte??? er det ikke bedre å bare bruke hånda da? jeg har aldri skjønt det der med mat og runking. ikke har jeg følt for hverken bananer eller gulrøtter trykket inn i mine kjønnsorganer, takke meg til en deilig dusjopplevelse! eller litt myk massasje med olje...

prøvd det? :-)

Skrevet

8, tror jeg totalt, ekskludert megselv da...

2 i år. Ekskludert megselv!

Skrevet

oh my god... (ikke ofte jeg føler behov for å si det på denne måten, men... dette er såvisst en anledning!;-))

hørte en gang om en stakkar som brukte fiskepudding. en uke uten dusj, og lukta er i det minste autentisk.

men en kald og sterkt sitrus- luktende fitte??? er det ikke bedre å bare bruke hånda da? jeg har aldri skjønt det der med mat og runking. ikke har jeg følt for hverken bananer eller gulrøtter trykket inn i mine kjønnsorganer, takke meg til en deilig dusjopplevelse! eller litt myk massasje med olje...

Hvem sa den skulle være kald?

Oljemassasje er deilig ;)

Skrevet

Jeg er 31 år, har hatt sex med 13 personer. De siste to årene kun med min x. Ganske trist, igrunn. :-(

Skrevet

Bare med mannen min. Altså barn 1... Fra jeg var 19 frem til den dag i dag som jeg er 34. Jeg er trofast med andre ord! :-)

Har ingen planer om å ha noen andre enn han...

Skrevet

Avsluttet et samboerforhold i våres. Har hittil hatt sex med tre stykker i år. Håper det blir flere ;-) (En er nok da bare det blir mange nok ganger)

Totalt har jeg hatt rundt 20 stykker. Er 40 år.

Skrevet

Siste året: 0.

Ever: 0.

Er 33år, mann.

Fått 3 "tilbud", men stod over da 2 av jentene var ganske full og den siste ville bare være utro mot kjæresten sin.

Skrevet

Har hatt sex med 8 stykker, men bare 1 de siste 12 årene.

candyqueen_83
Skrevet

Med EN, og det mange ganger, kanskje 30-40.

Er 30-40 ganger mange ganger på 10 mnd? Er jo såvidt en gang i uka jo

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har lest om at jenter også kan bruke appelsiner :P Skrelle en appelsin ta løs en båt og det skal visstnok kjennes ut som en annens tunge :P Jeg har ikke akkurat prøvd men

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...