Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

5

• Maglor

3

• ylvali1365381015

3

• laguna1365380434

2

Annonse

ylvali1365381015

Skjer ut kjernen så har du en fin våt fitte :-)

oh my god... (ikke ofte jeg føler behov for å si det på denne måten, men... dette er såvisst en anledning!;-))

hørte en gang om en stakkar som brukte fiskepudding. en uke uten dusj, og lukta er i det minste autentisk.

men en kald og sterkt sitrus- luktende fitte??? er det ikke bedre å bare bruke hånda da? jeg har aldri skjønt det der med mat og runking. ikke har jeg følt for hverken bananer eller gulrøtter trykket inn i mine kjønnsorganer, takke meg til en deilig dusjopplevelse! eller litt myk massasje med olje...

prøvd det? :-)

oh my god... (ikke ofte jeg føler behov for å si det på denne måten, men... dette er såvisst en anledning!;-))

hørte en gang om en stakkar som brukte fiskepudding. en uke uten dusj, og lukta er i det minste autentisk.

men en kald og sterkt sitrus- luktende fitte??? er det ikke bedre å bare bruke hånda da? jeg har aldri skjønt det der med mat og runking. ikke har jeg følt for hverken bananer eller gulrøtter trykket inn i mine kjønnsorganer, takke meg til en deilig dusjopplevelse! eller litt myk massasje med olje...

Hvem sa den skulle være kald?

Oljemassasje er deilig ;)

Annonse

candyqueen_83

Jeg har lest om at jenter også kan bruke appelsiner :P Skrelle en appelsin ta løs en båt og det skal visstnok kjennes ut som en annens tunge :P Jeg har ikke akkurat prøvd men

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...