hidi Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du er på farta igjen! Du starter tråder i hytt og vær... 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 På seksualitetsforumet? jA, TIL OG MED DER.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 HERREGUD, du driter deg ut! Ok, SDD og McLoad, nå tror jeg dere. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 HERREGUD, du driter deg ut! Ok, SDD og McLoad, nå tror jeg dere. _hVEM_ ER DE, EGENTLIG? Det vet du like lite som noe annet her. De kan være en og samme, eller mange..mulighetene er uendelige... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 HERREGUD, du driter deg ut! Ok, SDD og McLoad, nå tror jeg dere. Hehehe... Mc LOAD. Den var god. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 _hVEM_ ER DE, EGENTLIG? Det vet du like lite som noe annet her. De kan være en og samme, eller mange..mulighetene er uendelige... Ja, og månelandingen skjedde i en bunkers i Hollywood. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hahahaha!! "Du liker puling du, jeg vet det nok!" *peke anklagende* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, og månelandingen skjedde i en bunkers i Hollywood. Du! Jeg fikk ikke sett slutten av den dokumentaren og ante ikke hva det var jeg så. Jeg spurte her inne etterpå, for å få en oppklaring. Trodde et øyeblikk på det jeg så, men jeg lurte litt da det tok helt av mot slutten av det jeg fikk sett. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 "Du liker puling du, jeg vet det nok!" *peke anklagende* Herregud, stopp, jeg ler HØYT helt alene nå. Helt rød i trynet. Hahaha. 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hehehe... Mc LOAD. Den var god. Hehe, huff da. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, huff da. Slapp av, det er lov på sexforumet. *fnis* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Du! Jeg fikk ikke sett slutten av den dokumentaren og ante ikke hva det var jeg så. Jeg spurte her inne etterpå, for å få en oppklaring. Trodde et øyeblikk på det jeg så, men jeg lurte litt da det tok helt av mot slutten av det jeg fikk sett. Hm? Hvilken dokumentar? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Herregud, stopp, jeg ler HØYT helt alene nå. Helt rød i trynet. Hahaha. Hihihi! Makan til pervokjerring altså, makan! *samler mamelukkene* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hm? Hvilken dokumentar? Har du ikke sett den? Du hintet nettopp til den. Den om at månelandinga var regissert av Stanley Kubric. Ikke si at det du skrev der var tilfeldig? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 _hVEM_ ER DE, EGENTLIG? Det vet du like lite som noe annet her. De kan være en og samme, eller mange..mulighetene er uendelige... ja, og som survior så elsker du nettopp å spekulere i de uendelig mulighetene for ting og tang... 0 Siter
DarkPink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Slapp av, det er lov på sexforumet. *fnis* Hihi. Idag er du i slaget, fersken! Jeg sitter og fniser og fniser av alle innleggene dine og kommer ikke på noe morsomt å svare =p 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Hihi. Idag er du i slaget, fersken! Jeg sitter og fniser og fniser av alle innleggene dine og kommer ikke på noe morsomt å svare =p Jammen jeg liker deg lell jeg, Rosa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.