Gå til innhold

Har jeg funnet gullfulgen?

Anbefalte innlegg

Gjest betatt sjel

Jeg har truffet en herlig mann, som er hyggelig, omgjengelig, blid og sosial.

Jeg kjente det rørte seg i meg første gang jeg møtte blikket hans.

Vi har en herlig tone oss imellom, og trives veldig godt i hverandres selskap.

Det er gjensidige følelser, men skjæret i sjøen er at han er gift, og ikke egentlig var ute etter noen ny dame.

Vi har ikke hatt fysisk kontakt, og det kommer ikke til å skje heller. Hvis ikke dagen kommer der han finner ut at han har så sterke følelser for meg at det er verdt å gi opp sitt nåværende forhold. (hans ord)

Det er ikke slik at jeg "går på gress", vi ser tiden an, og om dette er noe som bare fader ut etter en stund. (alt er jo spennende i begynnelsen)

I det hele tatt er det en skikkelig kar, og jeg beundrer hans skikkelige måte å handtere det på. Som han selv sier, hadde jeg vært interessert i "fett" så hadde jeg jo kunnet få det for lenge siden, men dette er noe mer. Det jeg mest har lyst til er jo å kaste meg om halsen på han og bare kline til, men det gjør jeg selvfølgelig ikke.

Samtidig så tenker jeg at dette er en real kjernekar som ikke vil såre og ødelegge det han har, men er interessert i å ordne opp i det han har, HVIS han skulle se at dette går over til noe sterkere enn en forelskelse.

Høres dette helt på trynet ut, at han bare er ute etter spenningen? får ikke det heller til å rime, siden han sier hva han føler, men tydelig viser at han ikke vil gjøre noe "galt"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248821-har-jeg-funnet-gullfulgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest betatt sjel

Så lenge han ikke går fra nåværende dame så er du nok kun nr 2. At du gidder...

Hvis han vil ha deg så går han fra henne.

Joda er vel egentlig det jeg går og kjenner litt på.

Men situasjonen er kinkig, hun venter barn. Det lukter ille lang vei, men siden vi har så god kontakt, og han ikke bare har høvlet over meg og glemt meg, så er det noe som får meg til å holde igjen.

Han spiller jo med helt åpne kort, han sier jo alt som det er. Har jo ikke gitt meg falske forhåpninger, har jo sagt at dette foreløpig ikke er noe som er verdt ekteskapet.

Annonse

Men situasjonen er kinkig, hun venter barn. Det lukter ille lang vei, men siden vi har så god kontakt, og han ikke bare har høvlet over meg og glemt meg, så er det noe som får meg til å holde igjen.

Han spiller jo med helt åpne kort, han sier jo alt som det er. Har jo ikke gitt meg falske forhåpninger, har jo sagt at dette foreløpig ikke er noe som er verdt ekteskapet.

Han sier at du ikke er verdt det, enda så klamrer du deg på?

Uff.. glem han og finn en som er ledig og som vil satse på deg!

Sorry for lettvinte råd, men det høres ikke ut som du har så mye sjans.

Hun er gravid og har mer enn nok med seg selv for tiden, med andre ord mangler egoet hans anerkjennelse og beundring - og han tyr til deg.

Sorry, men dette er nok mer en gjøk enn en gullfugel:-)

Gjest betatt sjel

Har du virkelig samvittighet til å "stjele" mannen når kona er gravid?

En slik mann ville jeg aldri ha hatt. Og det finnes menn som er tusen ganger bedre enn han.

Faren er jo også stor for at han vil gjøre det samme mot deg, om dere blir sammen...

Sorry!

nei det er jo derfor jeg ikke kaster meg i armene på karen da.

syns han gjør ting på en ryddig måte, som er helt klar på sine grenser.

han har konstatert at han er betatt/kåt, men at det ikke er verdt det å ødelegge ekteskapet for noe slikt.

Ville vel bare frem til at det faktisk finnes skikkelige karer der ute som ikke puler rundt så snart pikken står!

Tror nok aldri han blir min.

Gjest betatt sjel

Han driver bare og prøver å innynde seg hos deg! "Later" som han er så ordentlig. Han er ute etter et sidesprang, tro meg! Hold deg unna!

Fullt mulig at du har rett. Jeg syns det står respekt av at han sier det som det er, og ikke puler rundt når pikken står!

Tror nok neppe han blir min, og jeg er ikke ute etter "et ligg"

Gjest betatt sjel

Så lenge han ikke går fra nåværende dame så er du nok kun nr 2. At du gidder...

Hvis han vil ha deg så går han fra henne.

Det er det som er så flott.

han kjører ikke tospann.

Jeg er glad han sier det som det er. Ikke noe flott å ødelegge familier fordi om pikken står.

Gjest betatt sjel

Hun er gravid og har mer enn nok med seg selv for tiden, med andre ord mangler egoet hans anerkjennelse og beundring - og han tyr til deg.

Sorry, men dette er nok mer en gjøk enn en gullfugel:-)

Mulig det. Men han puler ikke rundt ihvertfall. Det syns jeg er beundringsverdig.

Annonse

Gjest betatt sjel

Er så enig med dina2! Mannen er gift og flørter med deg, hvor flott er han da?

Nei, han er nok ingen gullfugl snarere en spøkefugl....

Alle flørter vel en eller annen gang iløpet av livet. Det er stor forskjell på å flørte og å pule rundt. Noen ganger treffer man folk man får god kontakt med, det er det der med at det flyr mange fugler over ditt hode men du kan selv bestemme om de skal bygge rede i ditt hode

nei det er jo derfor jeg ikke kaster meg i armene på karen da.

syns han gjør ting på en ryddig måte, som er helt klar på sine grenser.

han har konstatert at han er betatt/kåt, men at det ikke er verdt det å ødelegge ekteskapet for noe slikt.

Ville vel bare frem til at det faktisk finnes skikkelige karer der ute som ikke puler rundt så snart pikken står!

Tror nok aldri han blir min.

Klart det er lov å flørte! Det gjør vi vel stort sett alle.

Og ja, at han ikke ligger rundt er flott.

Og det er så typisk å finne drømmemannen for så å oppdage at han er gift/samboer etc. For meg er gifte menn tabu.

Synes synd på deg for kjærlighet kan ikke bestemmes over, men den kan styres.

Gi ikke næring til denne forelskelsen, så slipper du å havne i en forferdelig situasjon og blir ikke såret!

Lykke til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...