Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 22+4, førstefødende, og det siste døgnet har jeg hatt sterke menssmerter/stramninger i lysken og bak i korsryggen. Det er der hele tida og kommer ikke takvis. Den siste uka har jeg fått sting-lignende smerter i lysken når jeg er ute å går og det føles ut som om det presses nedover.Svært ubehagelig. Jeg har en del utflod, noe jeg har hatt gjennom hele svangerskapet. Var hos lege i dag, men hun kunne ikke si hva det kunne være og ba meg se det an. Ymtet litt om bekkenløsning men var ikke sikker. Men jeg får ikke fred og er svært bekymret. Tok blodprøve og urinprøve hos legen som var fine. Noen som har noen formening om hva dette er?

Fortsetter under...

Høres ut som slik jeg har hatt det selv. Ikke noe galt med meg.

Stølhet, stikkinger i lyske, symfyse og i korsryggen trenger ikke være tegn på bekkenløsning, det er faktisk ganske vanlig for helt friske gravide også (som meg).

At det murrer, strekker og presses litt har jeg opplevd hele tiden. Husk at det vokser kraftig i magen din for tiden.

Men om det utvikler seg til sterke smerter, da må du kontakte lege igjen. Ubehag er greit nok, men sterke smerter er ikke greit.

Høres ut som slik jeg har hatt det selv. Ikke noe galt med meg.

Stølhet, stikkinger i lyske, symfyse og i korsryggen trenger ikke være tegn på bekkenløsning, det er faktisk ganske vanlig for helt friske gravide også (som meg).

At det murrer, strekker og presses litt har jeg opplevd hele tiden. Husk at det vokser kraftig i magen din for tiden.

Men om det utvikler seg til sterke smerter, da må du kontakte lege igjen. Ubehag er greit nok, men sterke smerter er ikke greit.

Takk for svar! Ble letta nå. Det var det jeg håpet å høre. :-) Hadde aldri trodd jeg skulle bli så "hysterisk" for jeg er en person som tar svært lett på ting, men jeg har jo aldri vært gjennom dette før og aner jo ikke hva som er bra og dårlig. Gleder meg jo sånn til nurket kommer og vil jo nødig at noe skal skje.

Takk for svar! Ble letta nå. Det var det jeg håpet å høre. :-) Hadde aldri trodd jeg skulle bli så "hysterisk" for jeg er en person som tar svært lett på ting, men jeg har jo aldri vært gjennom dette før og aner jo ikke hva som er bra og dårlig. Gleder meg jo sånn til nurket kommer og vil jo nødig at noe skal skje.

Bra jeg kunne hjelpe c",)

En aner jo ikke hva som venter en og hva som ikke er normalt - iallefall om en aldri har gjort dette før, som oss.

Selv lurer jeg for tiden på om den ekstra voldsomme murringen i korsryggen er tegn til modning, eller om det kun er 'vanlig' murring som jeg har kjent til og fra gjennom hele svangerskapet.

Det er alltid noe å lure på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...