Gå til innhold

Symptomer

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig i dag :o)
Skrevet

Jada jeg vet - jeg SKAL kjøpe en test :o)

MEN i mellomtiden kan jo kanskje noen svare på følgende:

Kan man være gravid uten å ha ømme bryster/såre brystvorter?

Det var nemlig mitt eneste symptom sist. Har man ulike symptomer i forskjellige svangerskap? Jeg er småkvalm og uggen, og mensen burde vært her for en stund siden. Men jeg kjenner ingenting i brystene, og da blir jeg i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, symptomene kan være ulike. Jeg hadde veldig ømme bryster i 1. svangerskap. I 2.og 3.svangerskap merket jeg nesten ingenting til det.

Lykke til da :-)

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer annet enn at mensen uteble. Siden jeg hadde sluttet på piller så tok jeg da en test etter noen dager og den var positiv. Det er en uke siden nå.

Jeg begynte i går å få litt ømme bryster.

Skrevet

Det går helt fint. Hadde såre/ømme pupper i svangerskap 1 og to, men ikke i det hele tatt i svangerskap Alle tre svangerskapene var forskjellige mht symptomer.

Skrevet

Eneste likhet helt tidlig i mine svangerskap, var at mensen ikke kom... :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke ømme bryster i begynnelsen, bare masse kvalme. Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...