Gjest dameN Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Hei! for en ukes tid siden,merket jeg at jeg sannsynligvis har fått en soppinfeksjon,igjen!(har hatt dette ca 2 ganger før) jeg vil tro grunnen til dette er at jeg vasker meg ofte med Dove dusjkrem ellers på kroppen,og med asan nedentil,og at dove`n sikkert har "rent" ned til underlivet under skjylling.?? har merket at jeg nok er ganske følsom for dette nedentil,og vasking har ført til dette de andre gangene... tenkte og kjøpe canesten,men skulle ha mensen innen 2 dager,så bestemte meg for og vente.klødde intenst,og hadde den typiske utfloden.så,under menstrasjonen forsvant kløen. igår kveld hadde jeg sex 2 ganger,èn med og en uten kondom og det svidde endel under selve sex`en men ,da jeg gikk på do og tisset etterpå svidde det så det gjorde utrolig vondt,også i minuttene etterpå. Hvorfor? Har jeg fortsatt sopp,og bør gå til innkjøp av canesten? (har vanskeligheter med og få "satt inn" stikkpillene,blir kvalm ol..) Har hatt anal sex noen ganger,de siste gangene med kondom,men har også hatt uten.merket at kløen også var rundt endetarmen,kan dette også være sopp? finnnes det noen inkubasjonstid på soppinfeksjon? vet det er mange spørsmål,men håper inderlig på svar snart..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24890-mette-moenandre-kunne-trengt-litt-hjelp-hersoppinfeksjoneller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Man kan ha sopp både i vagina og anus. Det er ikke inkubasjonstid på sopp da vi ikke regner med at smitten overføres fra partner, men at et samleie utløser symptomene. Hvis du ikke før har vært sjekket hos lege, vil det kanskje være lurt å få en kontroll om det nå er sopp, og så kan du evt få resept på tabletter til å svelge. Du kan evt bruke soppkrem eller stikkpiller i mellomtiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24890-mette-moenandre-kunne-trengt-litt-hjelp-hersoppinfeksjoneller/#findComment-104390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.