Gå til innhold

minipillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snacky1365380698

Bra bivirkniner for meg var at jeg mista mensen. Nå er ikke jeg blant dem som "må" han mensen for å bli forsikret om at jeg ikke er gravid. Så ingen mens passet meg supert!:)

Meeen, fikk masse kviser på rygg, skuldre og overarmer. De forsvant tre dager etter at jeg slutta, så ingen tvil om hva som var årsaken. Menssmerter fikk jeg aldri. Men det får jeg heller ikke av kobberspiralen, så tror jeg er imun mot slikt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248912-minipillen/#findComment-1955113
Del på andre sider

Jeg ble deprimert og (ekstremt)lettrørt de første 3mnd, men så gikk det over, og nå(har gått på de litt over ett år) er eneste bivirkning jeg har at jeg har en del småblødninger(holder med små truseinnlegg). I forhold til pms og sterke menssmerter før jeg begynte på cerazette er dette himmelen. Noen ganger går det to mnd mellom disse blødningene, og så lenge man er sikker på å ha tatt pillen trenger man ikke bekymre seg for graviditet, men bare nyte å ikke ha mensen og pms..Andre bivirkninger har jeg forsåvidt ikke merket noenting til i det hele tatt, så jeg er strålende fornøyd med Cerazette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248912-minipillen/#findComment-1955719
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...