lise88 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan noen gi meg svar?Eller er d noen som har opplevd det samme? Jeg gikk på p-piller i ca 8 mnd. Så sluttet jeg og begynte på p-sprøyte som jeg gikk på i 9 mnd og samtidig fikk en ny kjæreste å vi har lyst på barn. Jeg fikk tilbake menstruasjonen etter ca 8 mnd etter slutt å har nå hatt den hver mnd- MEN! Jeg har den mange ganger hver mnd, det varierer, først kan det være i noen dager, åså holder det opp i ca 3-4 dager åså kommer det ordentlig og da er det i ca seks dager. Slik har det vært i 3-4 mnd nå. Blør ikke mye men dette er utrolig frustrerende og slitsomt. Noen som kan hjelpe meg? Er redd det er kreft... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248917-uregelmessig-menstruasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan du ha hatt et tidlig abort som har laget kluss i menssyklusen din? Jeg hadde en abort i 5.svangerskapsuke for noen år siden. Aborten foreløp akkurat som en vanlig mens, bare at jeg blødde i åtte dager mot normalt tre-fire dager. Jeg hadde ingen smerter fordi jeg var så tidlig på vei. Etter denne tidlige aborten var menssyklusen min helt tullete. Jeg fikk mensen oftere enn normalt og hadde ikke styring på det i det hele tatt. Tilslutt dro jeg til gynekolog fordi jeg rett og slett var engstelig for kreft, akkurat som deg... Jeg ble sjekket grundig og alt var normalt. Gynekologen konkluderte med at den tidlige aborten rett og slett hadde laget kluss i hormonsystemet mitt. Hun mente at dette ville rette seg opp når jeg ble gravid. Like etter ble jeg gravid igjen og rundt 9 mnd etter at babyen var født fikk jeg mensen tilbake. Nå kunne jeg omtrent stille klokka etter den ;-) Jeg ville nok kontakta legen for en sjekk uansett! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248917-uregelmessig-menstruasjon/#findComment-1953883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise88 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan du ha hatt et tidlig abort som har laget kluss i menssyklusen din? Jeg hadde en abort i 5.svangerskapsuke for noen år siden. Aborten foreløp akkurat som en vanlig mens, bare at jeg blødde i åtte dager mot normalt tre-fire dager. Jeg hadde ingen smerter fordi jeg var så tidlig på vei. Etter denne tidlige aborten var menssyklusen min helt tullete. Jeg fikk mensen oftere enn normalt og hadde ikke styring på det i det hele tatt. Tilslutt dro jeg til gynekolog fordi jeg rett og slett var engstelig for kreft, akkurat som deg... Jeg ble sjekket grundig og alt var normalt. Gynekologen konkluderte med at den tidlige aborten rett og slett hadde laget kluss i hormonsystemet mitt. Hun mente at dette ville rette seg opp når jeg ble gravid. Like etter ble jeg gravid igjen og rundt 9 mnd etter at babyen var født fikk jeg mensen tilbake. Nå kunne jeg omtrent stille klokka etter den ;-) Jeg ville nok kontakta legen for en sjekk uansett! Takk for svar! Nei, jeg har ikke vært gravid. Sjekket meg noen ganger når jeg trodde jeg var det men tror kroppen spilte meg et puss siden jeg har så lyst. Men det som er rart er at dette begynte for 3 mnd siden, før det så hadde jeg mensen en gang i mnd. Men nå har jeg den hele tiden! Jeg skal ringe og bestille meg en time ja. Så jeg får svar på hva dette er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248917-uregelmessig-menstruasjon/#findComment-1956199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.