Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikket 3-4 som jeg aldri bruker. Har aldri likt dildoer, foretrekker ekte nærhet kan man si. Selv å bruke den sammen med partner syns jeg er kjedelig.

Er jeg unormal? De jeg har ble kjøpt av tidligere kjærester som mente jeg måtte ha en, for alle jenter har sånt.

Skrevet

Er vel ikke noe mer unormalt å ikke like dem enn å like dem.

Gjest min mening om det
Skrevet

Om du ikke liker det så trenger du vel ikke bruke det...

Skrevet

Hvis du ikke liker dem så kast dem og nyt partneren din "alene"! :o) Ikke noe unormalt i verken å like eller mislike mener jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjøpte meg en for å prøve, men den ligger nesten ubrukt i nattbordsskuffen. Bedre med ekte vare. :)

Gjest Ereksjonen
Skrevet

Er det noe galt i å like eller ikke like?

Bruk dildo, ikke bruk dildo, bruk vibrator, bryuk ikke vibrator, bruk fingre eller ikke bruk de. Vær seksuelt aktiv - eller lev uten sex. Det er ditt valg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...