Gå til innhold

Bare ligg unna, vær så snill!!

Anbefalte innlegg

Gjest vis hvor skapet står!

Jøsses, kan du ikke bare innvitere denne dama på middag en kveld? Si til ho at du synes mannen din får så mange sms fra ho, at du har lyst til at dere skal bli kjent?

Flørt åpenlyst med din kjære, til dama blir flau! Ikke legg skjul på dine følelser for han, legg ut om hvor glad du er i han osv. Kanskje du kunne fridd til han i samme slengen? ;)

Du måtte kanskje alliert deg med kjæresten din. på en måte?

Fortsetter under...

Gjest Persille

Fant litt av hvert på mobilen. Kort fortalt er det vel rett og si at han ikke akkurat har avvist henne. Ingen skikkelige heftige meldinger med antydning til sex e.l, men han har vært søt og koselig og vennlig. Rent objektivt sett har han skrevet ting til henne som man strengt tatt ikke skal gjøre når man er i et forhold. Er rimelig sikker på at han gjorde det kun for å pleie eget ego, men usikker på hvor mye av denne "egenpleien" jeg skal godta.

Har sagt tydelig i fra om at jeg ikke godtar dette, men han er jo så uskyldig og elsker meg, og kun meg. Og jeg tror han, for tviler ikke på at det er sant. Men likevel, da...

Kommer nok ingen vei med å mase, og må nok innfinne meg med at denne lille private flørten får han ha i fred. Finnes folk der ute som har verre problemer. Dette er vel straffen man får når man snoker rundt. .

Jeg er heller ikke frekk og avvisende med alle som er hyggelige med meg, med undertone? Men det betyr ikke at jeg flørter for det :)

Det kan jo hende han bare har en normal hyggelig tone med henne fordi han ikke kan/vil lage dårlig stemning pga jobben?

ylvali1365381015

Du har så rett, så rett. Er noe med menn og det å bli likt av andre. Vet at det å mase kun gjør vondt verre, men det er så enkelt, så enkelt. Tenker i mitt stille sinn at damen snart må gi opp. Hun kommer jo ingen vei. Men er vel sikkert litt festlig med litt gøy i hverdagen for dem begge.

Nikket samtykkende på hodet npr jeg leste det om allianser. Du har rett nok en gang :) Får prøve å gjøre det til meg og han mot henne, ikke de mot meg. Ved å være sur og snerpete sender jeg han jo rett i armene på noen andre, uansett hvilken søt, sympatisk kvinne som måtte dukke opp på veien.

Skal nå snu meg mot kjøkkenet og diske opp en herlig middag. Er trygg på forholdet vi har, og mener seriøst at man skal ha lov til å flørte med andre i et forhold, så lenge det er på den uskyldige måten, vel og merke. Hvem har vel ikke gjort det?? Man regner bare ikke med at man skal oppdage at partneren gjør det, for de følelsene som dukker opp er ikke fullt så harmløse som flørten kanskje skulle være.

Takker for råd :)

Huff, skal vi aldri få lov til å vise berettiget skuffelse over mannens svakhet for smiger?

Her er det jo helt klart han som er for svak til å tkonsekvensen av egne valg og hennes følelser. Det er ikke tvil om at han hans lojalitet ligger på feil sted, dersom han skåner en utenforståendes overdimensjonerte

selvfølelse fremfor samboerens!

Synes konklusjonen ikke levner mannen mye tillit eller ansvar.

Skal vi spille og drive taktikk alene? På toppen av det hele pynte på elendigheten med kurtise og oppvartning "for ikke å sende ham rett inn i armene på en annen"!!!???

Dette sitat hører ikke hjemme i dette tiåret.

Gi menn moralsk ansvar for egne bevisste handlinger! Og såppas tillit til deres integritet og

mentale evner at de kan ansvarliggjøres- de styres _ikke_ blinde inn i armene på en annen fordi kona ikke liker at han oppmuntrer hennes flørt.

Makan.

Det har jo virkelig lønnet seg for denne mannen å overse samboerens instendige oppfordring om å avvise denne kvinnen. Tenker han er temmelig fornøyd over å bli kurtisert av to konkurrerende kvinner!

Typisk scenario i gamle latinske filmer. Nei, makan...

ylvali1365381015

Selvsagt kan ikke oppføre seg moralsk riktig 200% av tiden, og jeg forventer heller ikke det av samboeren min.

Men jeg forventer at han respekterer meg såpass at han ikke gjøre slik ting når han vet at jeg ikke setter pris på det og når jeg ber ham om å la være. Det gjør jo ikke samboeren din.

VELDIG _viktig_ _poeng_!

ShitDiddelyDo

Fant litt av hvert på mobilen. Kort fortalt er det vel rett og si at han ikke akkurat har avvist henne. Ingen skikkelige heftige meldinger med antydning til sex e.l, men han har vært søt og koselig og vennlig. Rent objektivt sett har han skrevet ting til henne som man strengt tatt ikke skal gjøre når man er i et forhold. Er rimelig sikker på at han gjorde det kun for å pleie eget ego, men usikker på hvor mye av denne "egenpleien" jeg skal godta.

Har sagt tydelig i fra om at jeg ikke godtar dette, men han er jo så uskyldig og elsker meg, og kun meg. Og jeg tror han, for tviler ikke på at det er sant. Men likevel, da...

Kommer nok ingen vei med å mase, og må nok innfinne meg med at denne lille private flørten får han ha i fred. Finnes folk der ute som har verre problemer. Dette er vel straffen man får når man snoker rundt. .

Har han vært hyggelig mot henne? Fysj!

Jeg er hyggelig mot alle som sender meg sms, menn som kvinner. Smiletegn og gode greier.

Det er normal høflighet.

Gjest Realistisk og oppegående

Har han vært hyggelig mot henne? Fysj!

Jeg er hyggelig mot alle som sender meg sms, menn som kvinner. Smiletegn og gode greier.

Det er normal høflighet.

Hehe..skulle ønske det var så enkelt. Men dette er nok mere enn normal høflighet. Gubben får lov til å være høflig mot andre damer uten at jeg går av skaftet. Ta det rolig, så gal er jeg ikke enda :)

Annonse

Så lenge du føler at dette ikke er en grei situasjon så skal du gjøre noe med det. Kan du ikke spørrre gubben om dere ikke kan invitere henne hjem en da siden de to er så gode venner? Si at du også kunne tenke deg å bli kjent med henne. Eller så sier du som sant er at du har sett på mobilen hans, vet at de sender hverandre sms og syntes det er dårlig gjort av han å lyve.

Og jeg syntes faktisk det er værre av han å lyve enn av deg å snoke på mobilen. *dukker*

Gjest har det litt på samme måte

Mobilen har mange ulemper og en av dem er at det er alt for lett å ta kontakt med folk gjennom å sende meldinger, det samme er internett.

Før disse fikk inntog var det ikke så lett å flørte i hytt og gevær.

Mange mld og mailer ville aldri vært sendt og sagt om man måtte ringe på gammel måten eller sende brev.

Flere ekser til min kjæreste sender etter mange år fortsatt meldinger til han med antydninger til det ene og andre, jeg synes det er latterlig.

Han prater med dem om de ringer og sender noen meldinger til dem også, men jeg trur ikke det er av samme sort som de sender til ham.

Hva er det med menn og kvinner no til dags, eier de ikke respekt for andre sine forhold.

Eller er de så desperate etter å finne seg noen at de må flørte med andre sine kjærester.

Gjest Realistisk og oppegående

Mobilen har mange ulemper og en av dem er at det er alt for lett å ta kontakt med folk gjennom å sende meldinger, det samme er internett.

Før disse fikk inntog var det ikke så lett å flørte i hytt og gevær.

Mange mld og mailer ville aldri vært sendt og sagt om man måtte ringe på gammel måten eller sende brev.

Flere ekser til min kjæreste sender etter mange år fortsatt meldinger til han med antydninger til det ene og andre, jeg synes det er latterlig.

Han prater med dem om de ringer og sender noen meldinger til dem også, men jeg trur ikke det er av samme sort som de sender til ham.

Hva er det med menn og kvinner no til dags, eier de ikke respekt for andre sine forhold.

Eller er de så desperate etter å finne seg noen at de må flørte med andre sine kjærester.

Vi skulle tatt en kaffe, du og jeg, og løst litt verdensproblemer :)

*tenker som deg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...