Gjest DronningLabana:-) Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei Er litt frustrert her jeg ligger:-( Til dere gutter: Hva må en kvinne gjøre for at dere skal forstå at hun ønsker sex, tar intiativ? Og til det neste spørsmålet. Dersom dere i utgangspunktet ikke har lysst på sex, er det mulig at dere kan prøve å skjule dette for kvinnen og ihvertfall tilfredstille henne uten at hun opplever dette som et utrolig tiltak fra deres side? Som dere sikkert forstår så er jeg litt frustrert over samboeren min i kveld... Syns jeg var tydelig nok jeg da jeg inviterte til sex. Kom ned til han nydusjet, nybarbert alle steder og naken og satte meg på fanget hans da han satt forann pc. Sa at jeg savnet han og spurte om ikke han også ville komme å legge seg, noe han ønsket. Var nå ganske sikker på at det skulle bli noe på meg i kveld:-) Da vi kom inn på soverommet la jeg meg utstrakt på sengen oppå dynen fremdeles naken og ventet på han mens han var på badet. Men når han kom inn på rommet viste det tydelig at han ikke var kåt og syns det var stress med sex. Blir så fortvilet når jeg prøver å ta intiativ men gang på gang blir avvist slik. Mister jo hele selvtillitet. Han sier jo at det er veldig kjekt når jeg tar intiativ, men hvorfor avviser han meg da? Jeg er litt slik at dersom jeg ser at min kjære er kåt mens jeg ikke er det så prøver jeg i det minste å ikke vise dette for han men heller tilfredstille han. Slik er tydeligvis ikke han:-( Snakket litt med han om dette i kveld. Han syns ikke at jeg ga tydelige nok signaler i kveld til han om at jeg ønsket sex...! Må en kvinne alltid si rett ut, "knull meg" for at mannen skal ha vett nok til å forstå at hun er kåt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kle av han, ta deg tilrette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1955975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ally mc Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vi læres opp til at menn ønsker sex, alltid. Slik er det ikke. Jeg tror han forsto at du ønsket sex, men han vil ikke innrømme at han ikke ønsket det, derfor "forsto han ikke". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1955984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DronningLabana:-) Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kle av han, ta deg tilrette Det er det jeg pleier å gjøre. Gjorde jo forsåvidt også det idag. Jeg tok ihvertfall frem utstyret hans og lekte med det da jeg satt på fanget hans. Av og til syns jeg faktisk at mannen kan ta et hint. Spurte om hvordan jeg skulle gjort det i kveld for å få han til å forstå at det var sex jeg ville ha. Da svarte han at jeg skulle bøyd meg frem og sagt "knull meg". Grunnen til at jeg ikke gjorde det er at nederlaget ville vært enda større da om han ikke hadde villet. Da kunne jeg ikke tenkt at han bare hadde misforstått hintet..:-/ Nei, nei...det er uansett ikke kjekt å bli avvist. Har aldri blitt det med min eksman, han var alltid klar for sex uansett når tid det var på døgnet, og hvor mye/ lite hint jeg gav...tenk om jeg kunne vært litt mer takknemlig mot han enn det jeg var da. Nå forstår jeg jo hvor vondt det må ha vært for han alle de gangenejeg avviste han (viss dere menn tenker slik da...han ga nå aldri opp å ta intiativ ihvertfall:-)). Det opplevdes ofte som irriterende med min eksmanns ekstreme sexlysst, nå er det helt motsatt, at jeg skulle ønske min kjære samboer tok mer intiativ. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1955986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DronningLabana:-) Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vi læres opp til at menn ønsker sex, alltid. Slik er det ikke. Jeg tror han forsto at du ønsket sex, men han vil ikke innrømme at han ikke ønsket det, derfor "forsto han ikke". Hei Det er det jeg også tror. Han ville nok ikke innrømme at han ikke ville ha sex og prøvde å legge det over på meg at jeg ikke var tydelig nok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1955987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg takler overhode ikke sånt som det der. Etter et avslag (som ikke var noe i nærheten så voldsomt som det du forteller om) snakket jeg ut med min kjære om det. At jeg har problemer med å takle avslag i sengen fordi jeg tar dem i innihelvete personlig. Så vi ble enige om at han skulle bli flinkere til å si fra med ord når han var sliten og ikke hadde lyst og jeg skulle bli flinkere til ikke å ta det personlig. Og det har funket veldig bra for oss! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 det er ikke noe kjekt å bli avvist. jeg er dronninga av å bli avvist i senga, men jeg tar det som ei dronning også... alle de gangene jeg har prøvd noe sånnt som du, men fått tilbake at kjæresten rett og slett er for trett. det er ikke alltid min sexlyst er på topp heller. noen ganger kan jeg se at han har lyst, og jeg synes det gjør godt, men det passer bare ikke med sex. det er jo helt forferdelig å si nei. jeg vil påstå (for min del) at det er værre å måtte avvise enn å bli avvist. tenk hva han tenker da. dæven, hun har lyst, og dæven, hun har gjort seg klar og fin bare for meg, men dæven, hvor sliten jeg er. når jeg har sex, vil jeg yte og gjøre det godt for min mann. jeg vil også at min mann skal sitte igjen etterpå med en følelse av at det han gjorde selv var godt nok for meg. å jeg vet at hvis jeg så går inn litt slapp og halvhjertet, så ser jeg kanskje ikke like fornøyd ut etterpå selvom jeg er det. jeg sier ikke at jeg gomler på c-vitaminer, tran, rosenrot og sportsdrikker for å alltid måtte yte max under sex, men jeg har opplevd å måtte avbryte fordi sexlysten forsvant midt under et samleie. å DET er ikke noe særlig!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er det jeg pleier å gjøre. Gjorde jo forsåvidt også det idag. Jeg tok ihvertfall frem utstyret hans og lekte med det da jeg satt på fanget hans. Av og til syns jeg faktisk at mannen kan ta et hint. Spurte om hvordan jeg skulle gjort det i kveld for å få han til å forstå at det var sex jeg ville ha. Da svarte han at jeg skulle bøyd meg frem og sagt "knull meg". Grunnen til at jeg ikke gjorde det er at nederlaget ville vært enda større da om han ikke hadde villet. Da kunne jeg ikke tenkt at han bare hadde misforstått hintet..:-/ Nei, nei...det er uansett ikke kjekt å bli avvist. Har aldri blitt det med min eksman, han var alltid klar for sex uansett når tid det var på døgnet, og hvor mye/ lite hint jeg gav...tenk om jeg kunne vært litt mer takknemlig mot han enn det jeg var da. Nå forstår jeg jo hvor vondt det må ha vært for han alle de gangenejeg avviste han (viss dere menn tenker slik da...han ga nå aldri opp å ta intiativ ihvertfall:-)). Det opplevdes ofte som irriterende med min eksmanns ekstreme sexlysst, nå er det helt motsatt, at jeg skulle ønske min kjære samboer tok mer intiativ. "Det er det jeg pleier å gjøre. Gjorde jo forsåvidt også det idag. Jeg tok ihvertfall frem utstyret hans og lekte med det da jeg satt på fanget hans. Av og til syns jeg faktisk at mannen kan ta et hint." Hehe, kaller du å nappe frem utstyret for "hint"? Skulle ikke forundre meg om han synes du er for pågående og at han ikke makter forventningspresset. Kanskje hintene dine bør bli litt mer subtile? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trissie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er det jeg pleier å gjøre. Gjorde jo forsåvidt også det idag. Jeg tok ihvertfall frem utstyret hans og lekte med det da jeg satt på fanget hans. Av og til syns jeg faktisk at mannen kan ta et hint. Spurte om hvordan jeg skulle gjort det i kveld for å få han til å forstå at det var sex jeg ville ha. Da svarte han at jeg skulle bøyd meg frem og sagt "knull meg". Grunnen til at jeg ikke gjorde det er at nederlaget ville vært enda større da om han ikke hadde villet. Da kunne jeg ikke tenkt at han bare hadde misforstått hintet..:-/ Nei, nei...det er uansett ikke kjekt å bli avvist. Har aldri blitt det med min eksman, han var alltid klar for sex uansett når tid det var på døgnet, og hvor mye/ lite hint jeg gav...tenk om jeg kunne vært litt mer takknemlig mot han enn det jeg var da. Nå forstår jeg jo hvor vondt det må ha vært for han alle de gangenejeg avviste han (viss dere menn tenker slik da...han ga nå aldri opp å ta intiativ ihvertfall:-)). Det opplevdes ofte som irriterende med min eksmanns ekstreme sexlysst, nå er det helt motsatt, at jeg skulle ønske min kjære samboer tok mer intiativ. Noen ganger er det godt, men samtidig litt vondt å finne seg sjæl. Godt fordi jeg har funnet noen hemmeligheter, vondt fordi jeg oppdager det litt seint :-) Det er ikke så ofte jeg har tid til å engasjere meg i annet enn mine egne oppgaver. Men jeg fikk lyst til å kommentere ditt innlegg. Det var et flott innlegg! Veldig mange av oss kvinner har vanskelig for å gi uttrykk for at vi trenger han, søke trøst hos han, få han til å føle seg betydningsfull for oss, at vi vil ha sex med han osv... Jo da, jeg er flink til å hinte! Og det er det jeg har vært flinkest til bestandig. Men de fleste menn jeg kjenner inkludert mannen min er ikke særlig gode til å ta et hint. Enten det gjelder praktisk i heimen eller følelser og sex. Vi har hatt et turbulent forhold tidligere og jeg kan si nesten det samme som deg. På ett tidpunkt i livet var det vanskelig for han å skjønne at jeg ville ha han, ha sex. Men jeg gjorde samme oppdagelse som deg, at det ble veldig tungt å innrømme litt seint at jeg plutselig forstod hvor vanskelig det må ha vært for han. Mange av oss glemmer nesten bestandig at det er viljen og engasjementet i sexlivet som skaper lidenskapen og spenningen. Det er limet i forholdet, men altfor mange av oss skal ha spenning og lidenskap på plass for å yte noe. Og han skal helst være toppers i heimen før jeg orker å "gi" han sex. Det er helt umulig å komme videre når vi er så innsnevret, og vi skylder på at han har ekstrem sexlyst. Det er veldig typpisk og som regel veldig feil. Vi syter for at menna har lyst bestandig. Vi er slitne, mannen er for sur, gjør for lite, er ikke tilstede, snakker ikke osv. Jeg kan ikke le sammen med han, jeg har ikke noe rollercoaster i magen. Og da blir livet så kjedelig at jeg må bytte han ut for å ha et deilig liv. Jeg gjrode nesten alt feil selv også, for når han ble avvisende og trakk seg litt bort oppsøkte jeg ny spenning i stedet for å gjøre endringer med meg selv. Men var det så merkelig at han trakk seg bort og jobbet mer, var mer borte? Han måtte rett og slett lære seg å ha andre meninger interesser og opplegg for å få spenningen jeg ikke vil skape for han. Det måtte han fordi jeg avviste som regel utfra mine egne behov og interesse. Han følte seg nok ikke særlig verdifull for meg. Og når vi kommer opp i åra tåler vi dårlig avvisning selv. Må innrømme det dessverre. Hadde jeg tenkt på det tidligere hadde jeg vært så mye mer forøyd med meg selv enn å tenke på at jeg var utro, gjorde tabber og fæle ting. Men jeg tar det igjen, for heldigvis fikk jeg mulighet til å gjøre det bra igjen . Det har tatt tid, lang tid å finne tilbake til hverandre, og kanskje det vanskligste har vært å få til et godt sex-språk om du vil. Hva er en invitt, eller hva er initiativ? Jeg har vært nødt til å spørre og grave fordi jeg VIL finne ut hva jeg gjør feil. Så lenge jeg mente at HAN hele tiden reagerte feil på mine forsøk kom vi aldri noen vei. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din om å ta fram utstyret som et hint. Etter årevis med avvisninger var dette slett ikke noe hint for han. Det var bare et pågående forsøk på å bestemme at JEG ville ha sex, slik han så det. For han var vant til at sexfrekvens ble bestemt av meg. Avvisning og ikkeno når det passet meg, og sex når det passet meg. Lysten var ikke der. Dette har jeg vært nødt til å rette opp nå når jeg har masse lyst og er glad i han. Det behøver slett ikke være deg som har "lært han" denne vonde erfaringen. For han er mann og har trolig en erfaring bak seg han også? Men det hjelper å snakke litt sammen om helt konkrete ting i sexlivet. For meg var det helt nødvendig å fortelle at jeg skammet meg over alle avvisninger jeg selv har gjort. Jeg så antakelig veldig flau ut når han sa han følte det dumt og platt når jeg dro fram utsyret hans og når jeg fiklet med det når vi la oss. Han visste rett og slett ikke om han skulle oppfatte det som at JEG ønsket sex selv, eller om jeg gjorde det for å bevise at jeg også kunne ta initiativ. En invitt var ikke det samme for han som å ville ha HAN. Og jeg har etter hvert begynt å forstå forskjellen. Hvis jeg drar fram utrsyret hans i settinger der det er åpenbart at ikke sex er målet, gir det han en helt annen opplevelse av å være attraktiv. HAN er endelig noe jeg vil ha, og utstyret hans er noe jeg viser lyst overfor. Han har alltid vært mye flinkere enn meg til å ta på, berøre erotisk og bygge opp stemning i løpet av dagen eller helgen. Og jeg var aldri flink til å gi han erotiske berøringer utenom aktuell sex-tid. Jeg tror kanskje at det er slike ting som du også kan tenke på? Ofte er det nok å kose med han under dyna uten å ha sex. Men det er forskjell på å ta på, og det å kjæle med. Mottakers opplevelse er viktigst, er det ikke? Hvis ikke opplever ikke partneren at han er mottaker, men et middel. Og det blir vel ikke akkurat en lyst-tenner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis disse signalene ikke var tydelige nok, kan jeg ikke skjønne hva som må til. Samtidig må du takle å bli avvist. Det må dere begge. Og det at han liker at du tar initiativ, innebærer ikke at han alltid skal ha lyst når du har det. Og jeg er ikke enig i at man trenger å "stille opp" og tilfredsstille den som er kåt hvis man ikke selv har lyst. Sex skal være en gjensidig sak, enten man har samleie eller gjør andre ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lang sint Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 avvisning er ikke noe jeg finner meg i. er den langsinte typen og etter den episoden har jeg ikke blitt avvist en eneste gang! 1-0 til meg:) *bølgen* stellte meg og var sååå klar. ga han alle signaler som finnes og ga beskjed om at eg var klar for knullings på rommet. okey sa han og eg gikk på rommet og ventet... da det var gått 15min gikk eg ut i stuen for å kjefte.. der lå han langflat på sofaen og snorket hull i putene. gjett om en som måtte sove i bilen den dagen hehe:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estima Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 "Det er det jeg pleier å gjøre. Gjorde jo forsåvidt også det idag. Jeg tok ihvertfall frem utstyret hans og lekte med det da jeg satt på fanget hans. Av og til syns jeg faktisk at mannen kan ta et hint." Hehe, kaller du å nappe frem utstyret for "hint"? Skulle ikke forundre meg om han synes du er for pågående og at han ikke makter forventningspresset. Kanskje hintene dine bør bli litt mer subtile? Er heldigvis gift med en som ikke har problemer med lysta. Så å bli avist er ikke noe problem her for noen av oss.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er heldigvis gift med en som ikke har problemer med lysta. Så å bli avist er ikke noe problem her for noen av oss.... Samme her. Kjæresten min har nesten alltid lyst på sex, men ikke på noen påtrengende måte. Han er utrolig lett antennelig, men er samtidig slik at hvis ikke jeg gir respons, har ikke han heller lyst til å fortsette. Så det greieste er at jeg tar initiativet. Da er vi så å si sikret at begge har lyst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
estima Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Samme her. Kjæresten min har nesten alltid lyst på sex, men ikke på noen påtrengende måte. Han er utrolig lett antennelig, men er samtidig slik at hvis ikke jeg gir respons, har ikke han heller lyst til å fortsette. Så det greieste er at jeg tar initiativet. Da er vi så å si sikret at begge har lyst. Har en eks som var verdensmester i avisning, skyldte på at det måtte være min skyld fordi jeg ikke hadde "fin kropp". Når jeg ser hun han er sammen med må jeg bare le.....hun kan umulig få noe som helst tenker jeg..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elea Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har en eks som var verdensmester i avisning, skyldte på at det måtte være min skyld fordi jeg ikke hadde "fin kropp". Når jeg ser hun han er sammen med må jeg bare le.....hun kan umulig få noe som helst tenker jeg..... må ha en liten utblåsning selv her.. når jeg har lyst ogtypen min er trøtt og bare legger seg til å sove så ok tenker jeg, blir litt snurt, men orker ikke lage noe styr ut av det. MEN dersom jeg legger meg rett til å sove- herrejeminin så sur kjæresten min blir.. tydelig at det er bare noe han kan gjøre.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salmiakk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 avvisning er ikke noe jeg finner meg i. er den langsinte typen og etter den episoden har jeg ikke blitt avvist en eneste gang! 1-0 til meg:) *bølgen* stellte meg og var sååå klar. ga han alle signaler som finnes og ga beskjed om at eg var klar for knullings på rommet. okey sa han og eg gikk på rommet og ventet... da det var gått 15min gikk eg ut i stuen for å kjefte.. der lå han langflat på sofaen og snorket hull i putene. gjett om en som måtte sove i bilen den dagen hehe:) Jeg håper du tuller, hvis ikke har du et problem. Det går ikke an å oppføre seg som en slik hustyrann og ha samvittigheten i behold. De gangene jeg har blitt avvist så blir jeg kanskje litt snurt. Men jeg vet at det er jeg som eier problemet,-ikke han. Her er det tydeligvis også du som eier problemet,-så til de grader. Vanskelig å ta innlegget ditt seriøst. Satser på at det var fleip. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har en eks som var verdensmester i avisning, skyldte på at det måtte være min skyld fordi jeg ikke hadde "fin kropp". Når jeg ser hun han er sammen med må jeg bare le.....hun kan umulig få noe som helst tenker jeg..... Det er selvsagt ikke noe artig å høre slike ting, men det trenger jo ikke å være noen spesiell grunn til at man ikke har lyst. Han sa vel ikke uten videre at han ikke hadde lyst fordi du ikke hadde fin nok kropp, det var vel du som spurte hvorfor han ikke hadde lyst? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enannengang Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 det er ikke noe kjekt å bli avvist. jeg er dronninga av å bli avvist i senga, men jeg tar det som ei dronning også... alle de gangene jeg har prøvd noe sånnt som du, men fått tilbake at kjæresten rett og slett er for trett. det er ikke alltid min sexlyst er på topp heller. noen ganger kan jeg se at han har lyst, og jeg synes det gjør godt, men det passer bare ikke med sex. det er jo helt forferdelig å si nei. jeg vil påstå (for min del) at det er værre å måtte avvise enn å bli avvist. tenk hva han tenker da. dæven, hun har lyst, og dæven, hun har gjort seg klar og fin bare for meg, men dæven, hvor sliten jeg er. når jeg har sex, vil jeg yte og gjøre det godt for min mann. jeg vil også at min mann skal sitte igjen etterpå med en følelse av at det han gjorde selv var godt nok for meg. å jeg vet at hvis jeg så går inn litt slapp og halvhjertet, så ser jeg kanskje ikke like fornøyd ut etterpå selvom jeg er det. jeg sier ikke at jeg gomler på c-vitaminer, tran, rosenrot og sportsdrikker for å alltid måtte yte max under sex, men jeg har opplevd å måtte avbryte fordi sexlysten forsvant midt under et samleie. å DET er ikke noe særlig!! Kan du fortelle meg hvordan du reagerer og hva du gjør når du blir sånn avvist.. Jeg opplever også det DronningLabana skriver (kunna ha skrevet akkurat det samme) Klarer du fortsatt og holde rundt han rett etter du har blitt avvist?? Du blir ikke fra deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enannengang Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg mener at selv om han er sliten og ikke orker så kan han prøve å forstå at jeg har lyst. Er ikke slitsomt å kose litt med meg... mener jeg.. jeg synes dette er veldig vanskelig og akseptere.. vi har veldig lyst på barn og har prøvd en stund.. men jeg kan jo ikke bli gravid om vi ikke har SEX!!!!! I helgen hadde vi sex en gang... Jeg vil ha MERE!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1956966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg mener at selv om han er sliten og ikke orker så kan han prøve å forstå at jeg har lyst. Er ikke slitsomt å kose litt med meg... mener jeg.. jeg synes dette er veldig vanskelig og akseptere.. vi har veldig lyst på barn og har prøvd en stund.. men jeg kan jo ikke bli gravid om vi ikke har SEX!!!!! I helgen hadde vi sex en gang... Jeg vil ha MERE!!! Egentlig enig - det må da vel finnes noe han kan "ofre" seg og gjøre for deg? Er da nok av jenter her som ikke vil ha samleie f.eks under mensen, men som suger typen sin i stedet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249118-kvinnens-intiativ-til-sex/#findComment-1957027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.