Gå til innhold

kvinnens intiativ til sex...

Anbefalte innlegg

Gjest enannengang

Egentlig enig - det må da vel finnes noe han kan "ofre" seg og gjøre for deg?

Er da nok av jenter her som ikke vil ha samleie f.eks under mensen, men som suger typen sin i stedet.

Det er så utrolig vondt å bli avvist.. og når han endelig har lyst er det fristende å være kostbar.. men da har jeg så lyst at jeg bare må ha!!!! Og dette vet han!!

Nei det at mange tror at mannfolk er sexgale er bare en myte.... ;o)

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• MsSophie

5

• kvinnen20

5

• Lillemus

3

Egentlig enig - det må da vel finnes noe han kan "ofre" seg og gjøre for deg?

Er da nok av jenter her som ikke vil ha samleie f.eks under mensen, men som suger typen sin i stedet.

Men har man glede av sexen hvis partneren må ofre seg og egentlig ikke har lyst?

Jeg håper du tuller, hvis ikke har du et problem.

Det går ikke an å oppføre seg som en slik hustyrann og ha samvittigheten i behold.

De gangene jeg har blitt avvist så blir jeg kanskje litt snurt. Men jeg vet at det er jeg som eier problemet,-ikke han.

Her er det tydeligvis også du som eier problemet,-så til de grader.

Vanskelig å ta innlegget ditt seriøst. Satser på at det var fleip.

Jeg tenkte akkurat det samme.

Og kvinner MÅ lære seg å takle å bli avvist. Og forstå at mannfolka ikke er sexmaskiner som bare kan knipse, så står pikken sterk og klar til enhver tid.

Men har man glede av sexen hvis partneren må ofre seg og egentlig ikke har lyst?

Jeg mente vel kanskje ikke det om å ofre seg helt bokstavelig.. :)

Men de fleste vil vel gjerne at partneren skal ha det bra? Og når punkt èn (SNAKKE sammen) er gjennomført, så kunne det vel være greit å gjøre det (evt lille) man kunne for at partneren skulle ha det bra?

Uten at man skal behøve å stå til tjeneste til enhver tid, selvsagt..

Jeg mente vel kanskje ikke det om å ofre seg helt bokstavelig.. :)

Men de fleste vil vel gjerne at partneren skal ha det bra? Og når punkt èn (SNAKKE sammen) er gjennomført, så kunne det vel være greit å gjøre det (evt lille) man kunne for at partneren skulle ha det bra?

Uten at man skal behøve å stå til tjeneste til enhver tid, selvsagt..

Hvis ulik lyst virkelig er et problem, er det klart man bør snakke sammen.

Men poenget mitt er at det ikke er verdens undergang hvis en kvinne blir avvist. Og ingen grunn til å ta det personlig.

Og jeg synes det er mye bedre å ha sex hver 14. dag når begge har skikkeliglyst, enn å bli halvhjertet med på det annenhver dag.

Men for all del: I de tilfellene man blir avvist i månedsvis er det såklart et stort problem - som vil tære både på forholdet og på selvtilliten.

Hei!

Fikk lyst til å svare deg fordi dette er en situasjon jeg tror mange har vært borti.

Jeg kjenner meg også igjen i det du skriver. Kjæresten og jeg har et flott sexliv, og vi kommer heldigvis sjelden opp i slike situasjoner.. men visst har det skjedd!

Hehe - synes måten du hintet på var morsom. Jeg har også gått naken ned og satt med på fanget hans mens han holdt på med pc'en - heldigvis med positivt resultat ;)

Men over til ditt problem: jeg tror at det finnes en måte å håndtere denne situasjonen på. Det beste er å ta tak i det nå, for dette kommer garantert til å gjenta seg! Enten det er du eller han som føler seg avvist. Jeg har lite til overs for svar du har fått av typen: "heldigvis har min mann lyst på sex, så vi har ingen problemer".

Slik jeg ser det er det skivebom å skrive noe sånt - det hjelper hverken deg nå eller de som skriver det når de kommer opp i en lignende situasjon.

Jeg tenker at det i et parforhold må være lov å ikke ha lyst. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å motvillig "gå med på sex" for å glede den andre. Da vil man forbinde akten med noe negativt, og sannsynligvis vil det ikke trigge lysten en annen gang.

MEN: det som er det viktige her er at man må klare å ivareta den andre parten allikevel!! Jeg er sikker på at avvisningen ikke hadde føltes så ille for deg hvis kjæresten din hadde sagt noe slik som: "Å - så deilig du er! Jeg er kjempeglad i deg og synes kroppen din er fantastisk. Jeg elsker å ha sex med deg og gleder meg til neste gang, men akkurat nå kjenner jeg at jeg har mer behov for å være litt alene foran dataen"

(Hvis fyren tilbringer 10 timer i døgnet foran maskinen har dere selvfølgelig også et problem, men det er ikke saken her..)

Det jeg skrev over er noe JEG trenger i den situasjonen. Da kan jeg trekke meg unna med æren i behold, i visshet om at han fremdeles er glad i meg og tenner på meg.

Du må selvfølgelig finne ut av hva du trenger at han sier/gjør for at du skal føle deg komfortabel.

Vi er alle forskjellige og trenger forskjellige ting.

Håper det ordner seg neste gang!

Annonse

Gjest soldier

Det er det jeg pleier å gjøre. Gjorde jo forsåvidt også det idag. Jeg tok ihvertfall frem utstyret hans og lekte med det da jeg satt på fanget hans. Av og til syns jeg faktisk at mannen kan ta et hint.

Spurte om hvordan jeg skulle gjort det i kveld for å få han til å forstå at det var sex jeg ville ha. Da svarte han at jeg skulle bøyd meg frem og sagt "knull meg". Grunnen til at jeg ikke gjorde det er at nederlaget ville vært enda større da om han ikke hadde villet. Da kunne jeg ikke tenkt at han bare hadde misforstått hintet..:-/

Nei, nei...det er uansett ikke kjekt å bli avvist. Har aldri blitt det med min eksman, han var alltid klar for sex uansett når tid det var på døgnet, og hvor mye/ lite hint jeg gav...tenk om jeg kunne vært litt mer takknemlig mot han enn det jeg var da. Nå forstår jeg jo hvor vondt det må ha vært for han alle de gangenejeg avviste han (viss dere menn tenker slik da...han ga nå aldri opp å ta intiativ ihvertfall:-)). Det opplevdes ofte som irriterende med min eksmanns ekstreme sexlysst, nå er det helt motsatt, at jeg skulle ønske min kjære samboer tok mer intiativ.

Det er ingen tragedie å bli avvist. Det opplever alle menn fra tid til annen, og registrerer det kun med et skuldertrekk.

...du sitter ved siden av han i sofaen, knepper opp buksa di, putter hånda nedi og gnir deg. Later som hn ikke er tilstede, og onanerer slik du ville gjort om du var alene.

Da kommer han til å pule deg i filler...

Hvorfor tror du det? Er mannen sliten og ikke har lyst, så har han vel ikke lyst da.

Å bli avvist er kjipt, men jeg skulle like å se om svaret ditt var det samme om det var en mann som skrev inn å beklaget seg....

"...det er jo bare å stikke fingrene under skjørtet på henne og begynne å fingre...da puler hun deg i filler etterpå....!!"

Yeah....as if.

Gjest DronningLabana:-)

...du sitter ved siden av han i sofaen, knepper opp buksa di, putter hånda nedi og gnir deg. Later som hn ikke er tilstede, og onanerer slik du ville gjort om du var alene.

Takk for tipset. Skal prøve denne taktikken i kveld:-) Sitter forøvrig også i kveld forann PC, har visst fått sansen for ett eller annet slags dataspill:-(

Hvis ulik lyst virkelig er et problem, er det klart man bør snakke sammen.

Men poenget mitt er at det ikke er verdens undergang hvis en kvinne blir avvist. Og ingen grunn til å ta det personlig.

Og jeg synes det er mye bedre å ha sex hver 14. dag når begge har skikkeliglyst, enn å bli halvhjertet med på det annenhver dag.

Men for all del: I de tilfellene man blir avvist i månedsvis er det såklart et stort problem - som vil tære både på forholdet og på selvtilliten.

Thomas Hansvold

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1042709202.jpg

...skulle gjerne gått noen runder i ringen med han der ja.....*sukk*.....

Thomas Hansvold

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1042709202.jpg

...skulle gjerne gått noen runder i ringen med han der ja.....*sukk*.....

Ja men uten tatoveringer! Jeg hæler ikke sånne greier. Til nød en bitte liten en, men ikke sånn som han har. Så værsågod.

Annonse

Gjest soldier

Hvorfor tror du det? Er mannen sliten og ikke har lyst, så har han vel ikke lyst da.

Å bli avvist er kjipt, men jeg skulle like å se om svaret ditt var det samme om det var en mann som skrev inn å beklaget seg....

"...det er jo bare å stikke fingrene under skjørtet på henne og begynne å fingre...da puler hun deg i filler etterpå....!!"

Yeah....as if.

Du får lese en gang til. Det var onanering med partneren i nærheten jeg tipset om. Hun skulle putte handa i sin egen bukse, ikke hans.

Sorry, jeg var nok alt for langt inne i en Hansvoll-fantasi her...:-D

Gjest lang sint

Jeg håper du tuller, hvis ikke har du et problem.

Det går ikke an å oppføre seg som en slik hustyrann og ha samvittigheten i behold.

De gangene jeg har blitt avvist så blir jeg kanskje litt snurt. Men jeg vet at det er jeg som eier problemet,-ikke han.

Her er det tydeligvis også du som eier problemet,-så til de grader.

Vanskelig å ta innlegget ditt seriøst. Satser på at det var fleip.

eg har ikke problemer...(!)

liker bare ikke å ikke få det som eg vil!

er bortskjemt ja,men det har ikke du noe med.

slik du ser det er jeg er en tyran ja.men du fikk bare med deg begynnelsen og slutten.

alle detaljene holder jeg for meg selv,men hadde du fått vite dem også hadde du nok blitt enig med meg.

er ingen sex tyran eller hva du enn vil kalle meg.

og at han endte i bilen var nok det beste for oss alle. han sov jo ikke hele natten i bilen...det skjer aldri,men 1-2 timer gjorde han nok ja

Kan du fortelle meg hvordan du reagerer og hva du gjør når du blir sånn avvist.. Jeg opplever også det DronningLabana skriver (kunna ha skrevet akkurat det samme)

Klarer du fortsatt og holde rundt han rett etter du har blitt avvist??

Du blir ikke fra deg?

Enkel løsning, og et enkelt spørsmål :-)

Jeg tror det vanskligste for mange som svarer her, er å se så enkle løsninger.

Er ikke hele tråden en påminnelse om hvor flinke vi er til å avvise, og hvor lite flinke vi er når vi blir avvist?

Det lærer i hvert fall meg noe :-)

Kan du fortelle meg hvordan du reagerer og hva du gjør når du blir sånn avvist.. Jeg opplever også det DronningLabana skriver (kunna ha skrevet akkurat det samme)

Klarer du fortsatt og holde rundt han rett etter du har blitt avvist??

Du blir ikke fra deg?

det er aldrig noe kjekt å bli avvist. men jeg vet at gjennom et langt liv, kommer jeg til å bli avvist mange ganger.

ingen av oss tjener på at jeg blir trist eller lei eller sur eller får knekket ego.

det er passende å snakke med kjærest om hva som føles best etter å ha blitt avvist for å begrense skadene så mye som mulig.

for min del er det beste at han sier at det ikke passer i dag, og at han blir med meg på rommet og legger oss i skje, for så å kjenne varmen og kos fra hverandre mens jeg lar opphisselsen forsvinne.

da får jeg noe godt, mye oppmerksomhet og kos, mens kjæresten slipper å sitte med dårlig samvittighet fordi han "ikke kan prestrere" (i manges øyne kan det føles sånn når de må si nei).

snakk med ham, og fortell hvilken måte som er mildest for deg...

Gjest enannengang

det er aldrig noe kjekt å bli avvist. men jeg vet at gjennom et langt liv, kommer jeg til å bli avvist mange ganger.

ingen av oss tjener på at jeg blir trist eller lei eller sur eller får knekket ego.

det er passende å snakke med kjærest om hva som føles best etter å ha blitt avvist for å begrense skadene så mye som mulig.

for min del er det beste at han sier at det ikke passer i dag, og at han blir med meg på rommet og legger oss i skje, for så å kjenne varmen og kos fra hverandre mens jeg lar opphisselsen forsvinne.

da får jeg noe godt, mye oppmerksomhet og kos, mens kjæresten slipper å sitte med dårlig samvittighet fordi han "ikke kan prestrere" (i manges øyne kan det føles sånn når de må si nei).

snakk med ham, og fortell hvilken måte som er mildest for deg...

Tusen takk for et super svar.

Han er flink til å holde rund meg og forteller meg at han er glad i meg når jeg blir avvist..men blir såret uansett.

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke er alene om det, og at det ikke er så veldig uvanlig.

Det er en trøst, og skal prøve å takle det bedre neste gang :o)

Tusen takk ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...