Gå til innhold

kvinnens intiativ til sex...

Anbefalte innlegg

Tusen takk for et super svar.

Han er flink til å holde rund meg og forteller meg at han er glad i meg når jeg blir avvist..men blir såret uansett.

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke er alene om det, og at det ikke er så veldig uvanlig.

Det er en trøst, og skal prøve å takle det bedre neste gang :o)

Tusen takk ;o)

Du er da slett ikke alene :-)

Trøsten er at det blir sjeldnere jo flinkere du er til å takle avvisningen.

Men jeg har også lært at måten å tenne han på betyr veldig mye for hvordan han reagerer.

Jeg forsøkte å si noe om det i et annet innlegg lengre ned.

Det kan kanskje gjelde for andre også?

I hvert fall er det helt slutt på at jeg føler meg avvist, og jeg er GAMMEL og veldig full av lyst :-) Sikkert mye eldre enn dere :-)

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• MsSophie

5

• kvinnen20

5

• Lillemus

3

Gjest enannengang

Du er da slett ikke alene :-)

Trøsten er at det blir sjeldnere jo flinkere du er til å takle avvisningen.

Men jeg har også lært at måten å tenne han på betyr veldig mye for hvordan han reagerer.

Jeg forsøkte å si noe om det i et annet innlegg lengre ned.

Det kan kanskje gjelde for andre også?

I hvert fall er det helt slutt på at jeg føler meg avvist, og jeg er GAMMEL og veldig full av lyst :-) Sikkert mye eldre enn dere :-)

Jeg tror jeg har prøvd alt for å prøve å tenne han.. men problemet er det at han jobber så ekstremt mye, som gjør til at han er mye sliten.

Vi har prøvd å prate om dette, og da svarer han at det ikke er min feil og jeg er altfror god for han. Men også at han er utrolig glad i meg.

Jeg får bare prøve å tenke positivt og se fremover.

Gjest Grøss og gru

eg har ikke problemer...(!)

liker bare ikke å ikke få det som eg vil!

er bortskjemt ja,men det har ikke du noe med.

slik du ser det er jeg er en tyran ja.men du fikk bare med deg begynnelsen og slutten.

alle detaljene holder jeg for meg selv,men hadde du fått vite dem også hadde du nok blitt enig med meg.

er ingen sex tyran eller hva du enn vil kalle meg.

og at han endte i bilen var nok det beste for oss alle. han sov jo ikke hele natten i bilen...det skjer aldri,men 1-2 timer gjorde han nok ja

Jøss, for et hespetre du fremstår som. Stakkars mann som må dele livet med noe sånt....

Gjest lang sint

Jøss, for et hespetre du fremstår som. Stakkars mann som må dele livet med noe sånt....

hespetre kan nå du være selv!

du er så motbydelig at det ikke finnes styggere ord for hva du er!!!

stakkers de som må finne seg i ditt nærvær!

ånsvake smittekilde!

ord kan være sårende ser du.

*talk to the hand*

Tusen takk for et super svar.

Han er flink til å holde rund meg og forteller meg at han er glad i meg når jeg blir avvist..men blir såret uansett.

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke er alene om det, og at det ikke er så veldig uvanlig.

Det er en trøst, og skal prøve å takle det bedre neste gang :o)

Tusen takk ;o)

:) lykke til

Gjest enannengang

:) lykke til

Tusen takk.

Han reiser mye via jobben, så han kommer hjem i morgen og drar igjen på mandag... Regner med at han er super sliten.. Så blir jeg avvist igjen skal jeg prøve å bite det i meg og tenke på at jeg ikke er alene om dette. Vet jo at han er glad i meg.

;o))

Annonse

Bra dere har forbedret den elemdige kommunikasjonen dere hadde litt da.

Vi har aldri hatt elendig kommunikasjon, men det hadde ikke falt meg inn å snakke om det tidligere da det ikke var aktuelt tidligere. :o)

Tvert om snakker vi åpent om det aller meste vi, det er jo kjempeviktig i et forhold.

Vi har aldri hatt elendig kommunikasjon, men det hadde ikke falt meg inn å snakke om det tidligere da det ikke var aktuelt tidligere. :o)

Tvert om snakker vi åpent om det aller meste vi, det er jo kjempeviktig i et forhold.

Slapp av Lille, det er bare en "kattfaen" som er ute etter å provosere og slenge dritt.

Gjest kongress

Du sa jo nettopp at det var viktig tidligere da han avviste deg. Men dere snakket alikevel ikke sammen før dagen etter, mener du det er bra kommunikajson?

Annonse

Tusen takk.

Han reiser mye via jobben, så han kommer hjem i morgen og drar igjen på mandag... Regner med at han er super sliten.. Så blir jeg avvist igjen skal jeg prøve å bite det i meg og tenke på at jeg ikke er alene om dette. Vet jo at han er glad i meg.

;o))

ja det går mye på hvor slitne vi er. men det er jo lov i en ikke-seksuell setting å ta det opp at du savner ham sånn når han er vekke, og får så lyst på ham når han kommer tilbake, så tar han kanskje hintet og tar initiativ selv.

låv å håpe...

Gjest enannengang

ja det går mye på hvor slitne vi er. men det er jo lov i en ikke-seksuell setting å ta det opp at du savner ham sånn når han er vekke, og får så lyst på ham når han kommer tilbake, så tar han kanskje hintet og tar initiativ selv.

låv å håpe...

Jippi... he he he.. jeg fikk sex.. Gjett om det var deilig...

Han sliter litt med å få orgasme.. men det blåser jeg i, for det fikk jeg..

Har fått noen varer fra (leketøy) inn & ut i dag

Så i kveld er det bare å krysse fingre og tær..

for da skal vi virkelig kose oss. Har også kjøp inn rødvin og god mat.

Håper bare på at jeg ikke blir skuffet.

Har høye forventninger, men skal prøve å jekke de ned litt, for da blir ikke nedturen så ille. ;o)

Jippi... he he he.. jeg fikk sex.. Gjett om det var deilig...

Han sliter litt med å få orgasme.. men det blåser jeg i, for det fikk jeg..

Har fått noen varer fra (leketøy) inn & ut i dag

Så i kveld er det bare å krysse fingre og tær..

for da skal vi virkelig kose oss. Har også kjøp inn rødvin og god mat.

Håper bare på at jeg ikke blir skuffet.

Har høye forventninger, men skal prøve å jekke de ned litt, for da blir ikke nedturen så ille. ;o)

flottings!! ;) nei, han må ikke få følelsen av at når han først sier ja, må han vente at du er klar for ny runde neste kveld (og neste kveld og neste kveld)... du får skru ned forventningene.

en ide er også at sex er som sjokolade. desto mer man har, desto oftere vil man ha.

(litt sexy om du viser ham at du vil gi ham noe bare for hans del også. eksempel at han sitter på data/ser på fjernsyn, og du letter på buksa hans, gir oralsex og går igjen).

men hver sin smak.du får ha lykke til i massevis videre!! ;o)

Etter det jeg har skjønt hvertfall så tar ikke menn et hint.. De bare skjønner det ikke! (selv om det hintet du ga var _tydelig_!)Så du må nok si det rett ut.. Men jeg tror mange synes det er litt sexy når dama sier "jeg er så kåt", "har lyst på deg" osv...??

Av og til er dt kanskje greit å være forberedt på slike ting, at du har sagt det flere ganger i løpet av dagen og berørt han osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...