Confusicus Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har til daglig en merkelig svie i penis. Den sitter mellom penishodefestet og penisfestet, og det føles som om det er en piggfisk der inne - av og til stikker det noe forferdelig, andre ganger merker jeg det ikke. Spesielt når jeg tisser og når det går for meg merker jeg det, og i det siste har jeg merka meg at det er små, gulfarvede klumper i utløsningen. Noen som vet hva dette er, eller kan gi meg en pekepin? Takk. 0 Siter
Tate84 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Sopp kanskje?? Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg nok tatt kontakt med lege, istede for å gådd rundt å hatt vond og gådd rundt å spekulert på hva det kunne være... 0 Siter
Confusicus Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Sopp kanskje?? Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg nok tatt kontakt med lege, istede for å gådd rundt å hatt vond og gådd rundt å spekulert på hva det kunne være... Er lett å overbevise seg selv om at "det går jo over" Takk for hjelpa 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det høres jo ut som klassiske symptomer ved clamydia? "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.