Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenker på dere innimellom og lurer på hvordan det går med dere? Siden vi har holdt på omtrendt like lenge og fulgt hverandre så og si fra starten av liksom:-)

Her skjer det fortsatt ingenting da. Har fått samtale ang. prøverør i januar og så får vi ta det der i fra. For øyeblikket prøve vi healer begge to, tenker det er verdt et forsøk, resultat eller ikke. Man prøver liksom det man kan når en først kommer opp i en sånn situasjon... Han har fått bekreftet klart redusert spermkvalitet. Healeren mente at da han for mange år siden jobbet som industrimaler ble utsatt for så mye kjemikalier at det kunne stenge for noen kjertler og greier. Nå har han vært til to behandlinger og healeren mener det allerede er stor bedring. Så da er det bare å vente og se og håpe på det beste! :)

Hele tiden blir også venner, familie og kollegaer gravide, det tar liksom ingen ende... Planlagte og ikke planlagte... Får klaff på første forsøk omtrendt! Det føles så forferdelig urettferdig, samtidig som jeg jo er glad på deres vegne og håper at alt går bra med dem. Heldigvis har jeg sagt det til noen veninner, så jeg har noen som kan gi meg noen trøstende ord i tillegg til mannen min når jeg skulle trenge det... Dere to har også vært veldig gode å ha her inne på forumet! :-)

Håper at dere har det bra, hadde vært så gøy om det hadde vært klaff for oss alle tre snart!

Ønsker å gi dere en stooor klem!

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249199-kv%C3%A6fjordkaka-og-solbaer/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisan!Har vore vekke frå forumet lenge no-orka ikkje meir til slutt...klarte ikkje å fokusere på noko anna føltes det som...Og når eg ikkje klarte å vere noko anna enn skuffa når nokon vart gravid inn på her så fant eg ut at det var best å "ta ein pause" frå forumet. Klarte ikkje å vere så positiv som eg burde med andre. Men det hadde jo vore kjekt om ein av dokke som har prøvd så lenge hadde fått klaff her no!! Ingen god-nyheter her...og kjenner at eg ikkje blir noko spesielt mindre skuffa denne månaden heller når mensen kjem.

Må seie det samme til deg-det har vore god støtte i både deg og Kvæfjordkaka her inne (det er begrensa kor mykje typen orker å høyre på skuffelser når mensen kjem)!

Mange klemmer frå Solbaer... ;)

Heisan!Har vore vekke frå forumet lenge no-orka ikkje meir til slutt...klarte ikkje å fokusere på noko anna føltes det som...Og når eg ikkje klarte å vere noko anna enn skuffa når nokon vart gravid inn på her så fant eg ut at det var best å "ta ein pause" frå forumet. Klarte ikkje å vere så positiv som eg burde med andre. Men det hadde jo vore kjekt om ein av dokke som har prøvd så lenge hadde fått klaff her no!! Ingen god-nyheter her...og kjenner at eg ikkje blir noko spesielt mindre skuffa denne månaden heller når mensen kjem.

Må seie det samme til deg-det har vore god støtte i både deg og Kvæfjordkaka her inne (det er begrensa kor mykje typen orker å høyre på skuffelser når mensen kjem)!

Mange klemmer frå Solbaer... ;)

Kjekt å høre fra deg!!! :-)

Skjønner godt den at du tar litt avstand fra forumet, jeg går heller ikke inn så ofte nå lenger og aldri inn på gravid forumet. Her inne kikker jeg ikke på de medingene som tyder på at noen er blitt gravide og ser bare overfladisk over om det er noe interresant. Sjelden jeg skriver innlegg også, blir for tungt og jeg begynner å ta litt avstand.

Tenker på dere! Skjønner at det er vanskelig å holde seg positiv.

Ta vare på deg selv!

Klem fra

Kjekt å høre fra deg!!! :-)

Skjønner godt den at du tar litt avstand fra forumet, jeg går heller ikke inn så ofte nå lenger og aldri inn på gravid forumet. Her inne kikker jeg ikke på de medingene som tyder på at noen er blitt gravide og ser bare overfladisk over om det er noe interresant. Sjelden jeg skriver innlegg også, blir for tungt og jeg begynner å ta litt avstand.

Tenker på dere! Skjønner at det er vanskelig å holde seg positiv.

Ta vare på deg selv!

Klem fra

:)Åh, så godt å høyre at det vertfall er ei til som føler på samme måten! Føler meg jo som den fæle personen som berre får ein vond følelse inni meg når nokon har blitt gravid etter nesten ingen prøving..Trur nok det blir slik som du skriver-inn å sjekke innimellom og ikkje lese dei meldingane som tyder på "klaff på nesten første forsøk" (skal vi klare å halde oss litt oppe, så får det berre bli slik). Det er rett og slett alt anna enn oppløftande (blir berre reddare for at det aldri blir klaff her då sidan det er så mange som blir gravide kjapt). MEN vi skal no jaggu meg få det til til slutt vi også!! ;) Klem S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...