Gå til innhold

Vondt med sex tre mnd etter fødselen...

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Nå er jeg rimelig frustrert over at jeg ikke kan få et godt sexliv tilbake altså.

Nå er det gått tre måneder siden fødselen, og ennå er det vondt med samleie. Jeg sprakk litt ned mot anus under fødselen, og sydde fire sting der, pluss et par sting innni skjeden.

Det er sårt både i åpningen, og kjenner trangt og stramt lenger inne. Selv ved bruk av mye glidemiddel så klarer jeg ikke at han trenger helt inn i meg, og raske bevegelser ut og inn er helt ulidelig.

Er det vanlig at det gjør vondt så lenge?

Vi har hatt aldri klart å gjennomføre et skikkelig samleie etter fødselen, og selv om jeg nyter å både gi å få munnsex, så savner jeg et realt knull ;-)

Er det noe jeg kan gjøre? Tøye huden med olje eller noen? Noen råd eller erfaringer.

Fortsetter under...

Jeg revnet en del under den første fødselen, og det gikk nesten fem måneder før jeg klarte å gjennom føre et samleie. Og det var ikke så mye å skryte av da heller...

Huff.. Når dere forteller dette er jeg nesten glad for jeg ikke har fått barn... Blir skremt jeg.. :/

Annonse

Vi har ikke hatt sex før etter ca 5 mnd etter våre fødsler, og da har alt gått kjempegreit. Selv etter siste fødsel når jeg lå i over 1 time og ble sydd...

Prøv å ta det med ro. Du nevner å prøve å strekke med olje - det kan jo ikke skade.

Og kanskje dere kan vente enda litt til med å ha samleie? (Ja, jeg vet det kan være vanskelig!!!)

Gjest Elextra

Tre måneder er jo ikke mye, om du sprakk opp og sydde en del.

Jeg slapp å sy noe særlig (kun en ørliten rift - ett sting). Forsøkte vel og gjennomførte sex et par måneder etter fødsel, men hadde ikke særlig glede av det før det hadde gått flere måneder. Hele området var jo litt ømt og lite elastisk.

Bare ta det helt med ro og ikke stress med det. Men du, når du prøver: Husk masse glidekrem selv om du kanskje føler du er våt nok. Det skader ikke.

Første gang jeg hadde samleie etter fødselen (fem uker) kjentes det ut som jeg var jomfru igjen ;) Etter det gikk det helt fint, men de største krumspringene i senga måtte så klart vente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...