Gå til innhold

uteblitt menstruasjon og mageproblemer

Anbefalte innlegg

Hei!er ei ung dame på 21 år som har slitt mye med magen i det siste. forrige uke kom det ferskt blod sammen med avføring, det varte i ca 3 dager. etter det har jeg slitt med mye vondt i magen, spesielt etter måltider, da svir det i magen. også vondt når jeg stresser. For 2 dager siden fikk jeg hva jeg trodde var mensen, var tiden for det, for jeg sluttet med p-piller 2 dager før det. hadde ingen symptomer på mensen slik jeg brukte, kun litt ømme bryster, har det litt ennå. Problemet er at i to dager har det kun kommet noen få dråper med blod! og nå, etter 2 dager har det stoppet helt. dette har aldri skjedd før. tok en graviditetstest, som viste at jeg ikke er gravid. Hva kan det være tror du? blir jo litt bekymret! Har nesten trodd at jeg er gravid i og med at jeg har lagt på meg rundt magen, men testen viste jo noe annet.. (avføringen er nå som den skal være) Hadde hjulpet meg veldig mye om du kunne svare meg på dette.Hilsen bekymret sykepleierstudent.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249225-uteblitt-menstruasjon-og-mageproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...