Gå til innhold

HASTER!

Anbefalte innlegg

Gjest pittpottnøtt

Trenger råd:

Pga flere vanskelig problem i forholdet...så ser jeg at vi trenger hjelp fra sexiolog.

Jeg kunne bestillt time på flekken,-men den største utfordringa blir hvordan jeg skal få med en treg gubbe på dette.

VI har problemer,-så VI må gjøre gå på dette sammen.

Hvordan skal jeg få gubben til å bli med på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249301-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes han at dere har et problem, eller er det mest du som sliter? Hvis du skal få han med deg er det jo en fordel at han også ønsker at det skal bedre seg. Selv gikk jeg til sexolog i en periode fordi jeg hadde mistet sexlysten. Sexologen fortalte at dit kom det folk i alle aldre med alle tenkelige problemer. Alt fra veldig vanlige ting som potensproblemer o.l. til litt mer spesielle ting som folk som bare tenner på bleier og regnfrakker. De forsøker dessuten å hjelpe både overgripere og ofre. Det vil jo si at de er vant til å høre litt av hvert, det er mye som er helt hverdags for dem. Grunnen til at jeg skriver dette er at kanskje du kan nevne det til mannen din.

Mange er jo redde for å føle seg "unormal" og utlevere seg, Kanskje det hjelper å vite at mange går til sexolog, og at problemene som dere har sannsynligvis er helt dagligdagse i en sexologs ører.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249301-haster/#findComment-1958903
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...