Gå til innhold

Er bollemus en sykdom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

18

• mrxx

17

• jubalong70

6

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg måtte le litt da jeg kom over en sexspalte her om dagen.

Der var det en frustrert gutt som lurte litt på hvor mange ganger en kondom kan vaskes, og hva slags skyllemiddel som er mest effektiv. Han hadde brukt kondomen sin fem-seks ganger og synes hver gang det var noe herk å få dette rent.

Annonse

Der var det en frustrert gutt som lurte litt på hvor mange ganger en kondom kan vaskes, og hva slags skyllemiddel som er mest effektiv. Han hadde brukt kondomen sin fem-seks ganger og synes hver gang det var noe herk å få dette rent.

*lol*

Sikkert noen som har det moro.

En 15-åring spurte hvordan han skulle unngå vilkårlige og pinlige ereksjoner, og fikk råd om å få seg større bukser. Stakkars.

I en "bruk kondom"-kampanje for noen år tilbake, var det bl a en reklamefilm der en eldre mann snakket om gamledagers kondomer (litt sånn "vær glad for at du kan bruke moderne kondomer").

Han snakket om en adskillig tykkere kondom enn dagens, og den var ment for gjenbruk: Vask og skyld og så tror jeg det var puring med talkum før den ble lagt tilbake i eska si i påvente av neste gang ahn "got lucky"! ;-)

Vet ikke om dette stemmer overens med tidligere tiders virkelighet, men skulle i grunnen ikke forundre meg!

Annonse

Hehe...den var bra. Gjerrigheten har ingen grenser:-)

Håper at det er samme dama han brukte den på da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...