Gå til innhold

Er bollemus en sykdom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

18

• mrxx

17

• jubalong70

6

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Jeg gjør det, fordi jeg liker tross alt å se litt på "pakken" før jeg pakker opp, betyr jo litt hvor fristende "pakken" ser ut, selv om "papiret" skal av.

Ja, det er jo litt artigere med silkepapir og en fin sløyfe enn gråpapir og hyssing.

Annonse

Annonse

Skummelt, det der. Etter en heftig kveld en gang oppdaget jeg på trikken hjem at bhen slett ikke var hektet i ryggen. Dårlig gjort å ikke si fra om sånt. :)

Det er din jobb å kle på deg igjen skjønner du og vår jobb å kle av dere. God fordeling det der:-)

Gjest Princess Peach

Det er din jobb å kle på deg igjen skjønner du og vår jobb å kle av dere. God fordeling det der:-)

Jeg ble ikke helt avkledd, så sovnet jeg, og da jeg skulle dra hjem var ikke akkurat å sjekke bh-stroppen det første jeg tenkte på. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...